امسال یک سایت موشکی در چهارمحال و بختیاری راه اندازی می‌شود و تجهیزات جدید قرارگاه پدافند هوایی نیز در رژه روز ارتش حاضر می‌شوند.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از خبرگزاری ها امیر علیرضا صباحی‌فرد جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) از یگان محمول و تجهیزات و ادوات شرکت کننده این قرارگاه در رژه روز ارتش بازدید کرد.

جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) طی این بازدید ضمن ابراز رضایت از آمادگی این یگان‌ها در جمع کارکنان اظهار داشت: قرارگاه پدافند هوایی با اقتدار در رژه روز ارتش شرکت می‌کند و ملت عزیز ایران در روز 29فروردین شاهد صلابت و اقتدار فرزندان خود در ارتش خواهند بود و قرارگاه پدافند هوایی با نمایش تجهیزات جدید خود عزت و افتخار را به رخ جهانیان خواهد کشید.

سرهنگ خلبان سعادت شیخی فرمانده گردان شنوک پایگاه چهارم رزمی هوا نیروز اصفهان نیز در سفر به شهرکرد اظهار کرد: با توجه مرکزیت ارتش استان اصفهان درکشور، در چهارمحال و بختیاری مرکز ارتشی خاصی وجود ندارد.

وی افزود: برنامه راهبردی ارتش با هدف دفاع از حریم امنیتی هوایی چهارمحال و بختیاری واستان‌های همجوار، ایجاد یک سایت موشکی در چهارمحال وبختیاری است.

شیخی با اشاره به اینکه این سایت موشکی امسال در این استان راه اندازی می‌شود، تصریح کرد: تقدیم شهدای مدافع حرم و جنگیدن با بدخواهان نظام جمهوری اسلامی در کشورهای حاشیه از سیاست‌ها و تدابیر ارتش و نظام اسلامی برای پیشگیری از کشیدن جنگ به شهرهای کشور است. 

27219

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 527675

برچسب‌ها