مقاله ترامپ در وال استریت ژورنال/ کروز میلیونها دلار پول گرفته است

دونالد ترامپ روز جمعه مقاله ای در روزنامه وال استریت ژورنال نوشته که بازتاب زیادی در فضای رسانه ای داشته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بخشهایی از مقاله دونالد ترامپ، نامزد تندروی جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را در ادامه  می خوانید: 

روز ۹ آوریل در کلورادو انتخاباتی برگزار شد، بدون "رای دهنده". عده ای پشت درهای بسته تعیین کردند که چه کسی برای نامزدی حزب بهتر است، بدون اینکه از مردم بپرسند چه کسی برای آنها بهتر است. 

انتخاباتی که مقرر شده بود لغو شد و طبیعتاً سیاستمداران از 'سیستم' دفاع کردند که: قانون است، بارها قوانین را گفته ایم و ... گویا به وسیله قانون میتوان مردم را از حق انتخاب محروم کرد.

 اجازه بدهید از امریکایی ها سوالی بپرسم: این سیستم تا به حال برای شما و خانواده تان چطور کارکرده است؟

من به شخصه طرفدار سیستمی نیستم که از جیب مردم برای منافع احزاب خرج میکند تا یک عده هر روز بزرگ و بزرگتر شوند و مردم عادی هر روز فقیرتر.

سیاسیون انتخابات را لغو کردند. نخبگان سیاسی  که در مقابل مردم تعداد ناچیزی هستند در مقابل اراده مردم ایستاده اند و قدرت را قبضه کرده اند. چرا باید به کسانی که می خواهند اراده خود را به مردم تحمیل کنند اعتماد کنیم؟

 اینجا راه من و تدکروز جدا می شود. آقای کروز با پیروزیِ بدون رای دور افتخار میزند و خود را قهرمان مبارزه با دستگاه قدرت نشان می دهد. بجای اینکه طرفدار رای دادن مردم کلورادو باشد، برای لغو شدن انتخابات انها جشن می گیرد. 

به همین خاطر آقای کروز راه دموکراتیکی برای رسیدن به کاندیداتوری حزب ندارد، چون رای دهندگان او را قبلاً حذف کرده اند. 

در حالیکه من خودم اسپانسر خودم هستم، کروز میلیونها دلار منابع مالی از لابی کنندگان برای منافع یک عده خاص دریافت می کند. علی رغم این حدود ۲ میلیون رای کمتر از من دارد. آقای کروز وقتی مردم به صحنه می آیند بازنده است.  محروم کردن مردم از حق رای نه تنها بخشی از استراتژی کروز است، بلکه اصل استراتژی کروز است.

5250
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 528101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =