خواسته اعتصاب کنندگان بانه ای چیست؟/ فرصت سه روزه برای رسیدگی به درخواست معترضان

مغازه داران بانه ای از پایان تجمع اعتراضی خود تا سه روز دیگر و اعلام نتیجه ی پیگیری اعتراضات آنها از سوی فرمانداری بانه و استانداری کردستان خبر دادند.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین در بانه، مغازه داران پاساژهای شهرستان بانه دیروز صبح مغازه های خود را در اعتراض به بسته شدن مرزها، گرانی اجاره بهای مغازه ها، مشکلات اداری و توقف کولبری تعطیل و جلوی درب فرمانداری این شهرستان تجمع کردند.
روز گذشته بنا به خواسته ی فرمانداری، چند نفر بعنوان نماینده معترضین حاضر انتخاب و جهت مطرح کردن مشکلات و علت نارضایتی مغازه داران با فرمانداری دیدار و گفتگو کردند.
یکی از این بازاریان در خصوص نشست نماینده معترضان با فرمانداری بانه گفت: در خصوص حل مشکلات و باز شدن مرز با آقای آشناگر معاون سیاسی استانداری تماس گرفته شد و ایشان قول پیگیری و حل آن را در نزدیک ترین زمان دادند.
کمال زارعی افزود: با پایان نشست نماینده معترضان با فرماندار، تجمع پایان یافت و مقرر شد از هر پاساژ 2 فرد به عنوان نماینده سایر مغازه داران انتخاب شوند و تا 3 روز دیگر برای گرفتن نتیجه نهایی و پیگیری موضوع در فرمانداری حاضر شود.
صبح امروز یکشنبه، فرماندار شهرستان بانه هم در واکنش به این تجمع گفته بود: مجموعه فرمانداری بانه و استانداری کردستان تمام تلاش خود را در جهت پیگیری بازگشایی معابر، گرانی اجاره بها و مرزهای استان و شهرستان بانه به کار می گیرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 528143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =