۰ نفر
۱۷ فروردین ۱۳۸۹ - ۰۸:۲۴

در این کتاب با طیف وسیعی از نویسندگان و متفکرانی که در تحول و توسعه حوزه مطالعات فرهنگی نقش مهمی داشته‌اند و کسانی که در زمره اثر گذارترین متفکران روزگار ما به حساب می آیند آشنا می شویم.

به گزارش خبرآن‌لاین، معاونت آموزشی حوزه هنری با همکاری موسسه آموزش عالی سوره، کتاب «نظریه پردازان بزرگ فرهنگ» نوشته «اندرو ادگار و پیتر سجویک» از استادان دانشگاه ویلز را منتشر کرد.
   

این کتاب را «میرحسین رییس زاده» ترجمه کرده و در آن با طیف وسیعی از نویسندگان و متفکرانی که در تحول و توسعه حوزه مطالعات فرهنگی نقش مهمی داشته‌اند و کسانی که در زمره اثر گذارترین متفکران روزگار ما به حساب می آیند آشنا می شویم، افرادی همچون: دریدا، هابر ماس، رورتی و ...در کنار آراء و نظرات بزرگانی که پیش از قرن بیستم می‌زیسته‌اند، مانند ارسطو، هگل، هیوم و افلاطون که افکارشان در شکل گیری اندیشه ها و فهم ما از فرهنگ، تاثیر گذار بوده‌، در این کتاب به چشم می‌خورد.

مترجم اثر حاضر نیز در یادداشت خود در ابتدای کتاب، این کتاب را یکی ازآثار گرانسنگ برای آشنایی با منتقدان ادبی، جامعه شناسان، هنرمندان، فیلسوفان و نویسندگانی می‌داند که فرهنگ و جامعه روزگار ما را پایه ریزی و شکل داده‌اند.

این کتاب در شمارگان 1200 نسخه از سوی نشر فصل به چاپ رسیده است.

کد خبر 52825

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =