فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ارسال پیامی به مناسبت شهادت شهید مدافع حرم محمدحسین حمزه گفت : شهیدان مدافع حرم با تقدیم خونشان دفاع از حق را عملی کرده و عرصه را برای جولان دادن دشمنان شمر صفت با تشکیل جبهه روحانی حزب الله تنگ کرده اند

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین در بخشي از پيام سرلشكر پاسدار محمدعلي جعفري كه روزشنبه درآيين تشييع پيكر اين شهيد مدافع حرم كه از سوي سردار سيدمحمد تقي شاهچراغي فرمانده سپاه قايم آل محمد استان سمنان قرائت شد، آمده است: به تعبير مقام معظم رهبري شهداي حرم در بالا بردن ارزش معنوي در جامعه سر آمد هستند و سپاس خدايي را كه به ما توفيق داد تا در اداي تكليف وصيانت از حرمين اهل بيت(ع) كه مقام ارزش آن با حضرت حق است.
آيين تشييع پيكر مطهر شهيد مدافع حرم محمد حسين حمزه امروز با حضور شماري از قشرهاي مختلف مردم ، خانواده معظم شهدا، مسئولان و نيروهاي سپاهي، نظامي و انتظامي برگزار و در امام زاده يحيي ع سمنان به خاك سپرده شد.
فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در اين پيام يادآور شد :امروز پرچم پر افتخار كربلا و تفكر عاشورايي در وجود راه و روش جوانان ايراني است و در زماني نزديك آمريكا، اسراييل ،آل سعود و داعش اسلام ناب محمدي (ص) را پذيرا مي شوند و افكار شيطاني خود را به گور خواهند برد.
در ادامه اين پيام اضافه شد: من اين شهادت را به محضر بقيه الله (عج) تبريك و تسليت عرض مي كنم و بار ديگر جوانان ايران عزيز اسلامي حماسه آفريدند.
سرلشكر پاسدار جعفري خاطرنشان كرد : امروز پرچم پر افتخار كربلا و تفكر عاشورايي در وجود راه و روش جوانان ايراني است و در زماني نزديك آمريكا، اسراييل ،آل سعود و داعش اسلام ناب محمدي (ص) را پذيرا مي شوند و افكار شيطاني خود را به گور خواهند برد.
وي در اين پيام توفيق روز افزون را در تحقق بخشيدن بيانات حكيمانه فرمانده كل قوا حضرت آيت الله خامنه اي از خداي متعال خواستار شد.
شهيد محمدحسين حمزه پاسدار تيپ 12 قايم آل محمد استان سمنان بود كه در استان حلب سوريه در مبارزه با دشمنان تكفيري و داعش به شهادت رسيد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 529902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =