تعامل کمیته امداد و شرکت شهرک‌های صنعتی البرز

به منظور تسریع و تسهیل از اشتغال خودکفایی نیازمندان البرزی یک تفاهمنامه همکاری مابین کمیته امداد امام خمینی و شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز منعقد شد.

به گزارش خبرآنلاین البرز و  به نقل از روابط عمومی اداره کل کمیته امداد امام خمینی این تفاهمنامه با حضور مدیرعامل و معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی البرز با مدیرکل و معاون خودکفایی و اشتغال کمیته امداد البرز در محل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز امضا شد.
علی سالارکیا مدیرکل کمیته امداد البرز در این نشست ضمن تقدیر از تعاملات مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز در سال‌های گذشته، اظهار داشت: با توجه به اهمیت اهداف مورد نظر بر اجرای مفاد این این تفاهمنامه سعی داریم از این فرصت مناسب برای اشتغال مددجویان تحت حمایت حداکثر بهره را ببریم.
وی اجرایی شدن تعهدات مندرج در تفاهمنامه را خدمتی برای محرومان دانست و ادامه داد: معرفی بسته‌های تشویقی پیش‌بینی شده جذب نیروی کار واجد شرایط برای اشتغال مددجویان به همراه آموزش‌های مهارتی کارجویان معرفی شده بر اساس اعلام مهارت‌های مورد نیاز بنگاه‌های اقتصادی از اهم موضوعات این تفاهمنامه است.
سالارکیا یادآور شد: در این بین اعطای تسهیلات بابت استقرار واحدهای خدماتی تولیدی مددجویان واجد شرایط برای راه‌اندازی کسب و کار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی نیز اجرایی می‌شود.
شاهین رضایی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد البرز نیز ضمن اشاره به مصوبات این تفاهمنامه گفت: براساس مفاد این توافق مقرر شده است تخصیص فضا در شهرک‌های صنعتی جهت استقرار نماینده کمیته امداد فراهم شود.
وی افزود: تخصیص سهمیه بر کارجویان واجد شرایط امداد امام به منظور اشتغال در بنگاه‌های اقتصادی در شهرک‌های صنعتی استان البرز و تسهیل و تخفیف در واگذاری اراضی و انعقاد قرارداد حق بهره‌برداری جهت استقرار واحدهای صنعتی تولیدی به مددجویان از دیگر مفاد این تفاهمنامه است.
معاون خودکفایی و اشتغال کمیته امداد بیان کرد: مقرر شد آمار کارجویان واجد شرایط توسط کمیته امداد احصاء و در اختیار شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز قرار داده شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 530455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =