ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان البرز گام خود را برای اقدام و عمل برداشت

اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان البرز صبح دوشنبه با حضور در سه واحد صنعتی و تولیدی نیمه فعال، گام عملیاتی خود را برای تحقق شعار سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل برداشتند.

به گزارش  خبرآنلاین البرز و به نقل از روابط عمومی پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، عباداله کامکار معاون هماهنگي اموراقتصادي و توسعه منطقه اي استانداري البرز صبح دوشنبه با همراهی مديركل اموراقتصادي استانداري،مديران بانك های عامل و جمعی از اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید،بصورت ميداني و عملياتي،مشكلات تعدادی از واحدهای صنعتی و تولیدی این استان را كه در حوزه توليد و صنعت به حالت نیمه فعال درآمده اند مورد بررسي قرار دادند.


معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منطقه اي استانداري البرز با اعلام تشكيل ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي در استان البرز گفت: تشكيل اين ستاد در دو سال اخير بصورت ويژه از سوي دولت ' تدبير و اميد ' مورد توجه قرار گرفته بود .

عباداله كامكار افزود: تمام قواي كشور دست به دست هم دادند تا هرچه سريعتر به تبعيت از فرامين مقام معظم رهبري در بحث اقتصاد مقاومتي و تاكيد رئيس جمهوري اين ستاد تشكيل شود.


وي خاطرنشان كرد: استان البرز نيز از اين قافله توسعه و پيشرفت در حوزه اقتصاد عقب نماند و درسال جاري با تشكيل ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي قصد داريم، هرچه بيشتر شعار سال را در بحث اقدام و عمل با حضور ميداني در واحدهاي صنعتي و توليدي تحقق بخشيم.


بسته حمایتی واحدهای صنعتی رو به تعطیل در استان تهیه می شود


معاون استاندار البرز گفت: اولويت در تحقق بخشي به اهداف مذكور با فعال كردن و احياء واحدهاي صنعتي نيمه فعال براي قرار گرفتن در مسير كيفي تر شدن اقتصاد داخلي آغاز شده است.


وي خاطرنشان كرد: راهكارها پس از شناسايي آسيب ها با حمایت دولت وارد فاز عملیاتی و اجرایی خواهد شد.


گفتنی است، دراين بازديد مشكلات دو واحد توليدي از جمله مركز ساخت كيت تشخيص درماني در منطقه كمالشهر و واحد تعطیل تولید یونولیت بررسی شده و در نشستی مشترک با مدیران این صنایع، راهکارهای برون رفت از وضعیت موجود اتخاد شد.


معاون استاندار در ادامه از خط تولید بزرگترین کارخانه تولید یخچال در کشور واقع در این استان بازدید میدانی داشت و روند تولید کمی و کیفی محصولات این واحد را مورد بررسی قرار داد. تزریق سرمایه در گردش و همراهی هر چه بيشتر بانك های عامل جهت به راه افتادن دوباره چرخه تولید این واحدها از جمله تدابیری بود که از سوی ستاد از سوی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید اتخاذ شد.

مشکلات واحدهای تولیدی رو به تعطیل، در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی به ریاست استاندار البرز مطرح خواهد شد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 530671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =