ایرنا نوشت: رییس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان گفت: در برهه کنونی، مجلسی که بتواند نقشه راه جدید را فراهم کند، نیاز کشور است تا از تک تک آرای مردم فرهیخته انتخاب شود و امید های ملت را به آرمان پیوند دهد.

سیدمحمدصادق خرازی شامگاه دوشنبه در گردهمایی اصلاح طلبان حوزه انتخابیه دماوند و فیروزكوه كه در حسینیه حضرت علی اكبر(ع) شهر رودهن به حمایت یكی از نامزدهای مرحله دوم مجلس شورای اسلامی برگزارشد با دعوت مردم به حضورحداكثری در انتخابات دهم اردیبهشت ماه، افزود: امروز اگر به پیشرفت و توسعه بسیاری از كشورهای جهان نگاه كنیم، حضور مردمانی بزرگ و با فضیلت را در تاریخ آن كشورها خواهیم دید كه برای دست یابی به اهداف و آرمان های خود كوشیده اند.

وی برگزاری انتخاباتی باشكوه را از مهمترین مولفه های تقویت امنیت ملی دانست و گفت: اگر در شرایط كنونی نگران نسل آینده كشور و اهداف بلند ملت هستیم، باید رسالت و وظیفه خویش را بشناسیم و بر اندیشه های خود پایبند باشیم.

خرازی افزود: ملت ایران، ملتی هوشیار و آگاه و قطعا نسبت به اهداف و آرمان های كشور خویش پایبند است و می داند كه تك تك آرای آنان در تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی تاثیرگذار است.

وی با بیان اینكه باید مجلسی شكل گیرد كه ایمان مردم را تقویت كند افزود: با نگاهی به حوادث گذشته در می یابیم كه بخش عمده ای از اتفاقات قبل برگرفته از شعارهای نامزدها بوده و همین شعارها زمینه فساد و بیچارگی مردم را فراهم می كند.

رئیس شورای مركزی حزب ندای ایرانیان افزود: بزرگان اصلاحات، مبانی اصلاح طلبی را بر مبنای آموزه های اخلاقی دین اسلام، حكومت امام علی (ع) بنا كرده اند؛ اما می بینیم فردی كه هم اكنون به عنوان انسانی فرهیخته در دانشگاه های كشور تدریس می كند و دارای موقعیت علمی ارزشمندی است، با اعتقاداتش مقابله می كنند.

خرازی گفت: اخلاق سیاسی زمانی در جامعه متجلی می شود كه مردم با شناخت دقیق به كسانی رای دهند كه دغدغه اعتلای ملت ایران را داشته باشند و این مهم را می توان در انتخاب آقای روحانی از سوی ملت ایران به عنوان رئیس جمهوری دولت یازدهم دید.

رئیس شورای مركزی حزب ندای ایرانیان با اشاره به تلاش های دولت در تحقق برجام نیز گفت: تلاش شبانه روزی دولت تدبیر و امید برای تحقق حقانیت ملت ایران است زیرا نمی توان در كشور مسئولان بی دغدغه داشت در حالی كه همچنان شاهد مشكلاتی در كشور هستیم.

وی گفت: امروز باید برای استقلال و عظمت كشور دغدغه های مشترك را تجربه كرد و به آرمان های خویش پایبند بود.
خرازی با اشاره به نقش مهم شورای نگهبان تاكید كرد كه شورای نگهبان،نهادی ارزشمند برای پاسداری از قانون اساسی و حقوق مردم است.

27219

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 530812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =