۰ نفر
۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۵:۵۳
سه مکان ورزشی شهرداری شاهرود گشایش یافت

زمین والیبال ساحلی ،پیست دوچرخه سواری و فوتبال ساحلی با برگزاری آیینی در مجموعه مدیریت بحران شهرداری شاهرود به بهره برداری رسید

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین سيد حسين ميرفاني شهردار شاهرود در حاشيه اين آيين با بيان اينكه، براي احداث اين زمين هاي ورزشي بالغ بر دو ميليارد ريال هزينه شده افزود: چهار هزار و 200متر مكعب خاك برداري ،700متر مكعب فضاي سبز، دو هزار و 500مترمكعب شن ريزي و زيرسازي شده و مسير 1300متري رفت و برگشت پيست دوچرخه سواري به عرض شش متر نيز ساخته شده است.
وي افزود: همچنين در اين مجتمع يكهزار و 600 متر مربع پارگينگ ،دو هزار و 500متر مربع فضاي سبز و سه هزار مترمربع آسفالت و دو هزار و 300 مترمربع ريفيوژ و جدول گزاري توسط كارگران و عوامل شهرداري ايجاد شده است.
ميرفاني گفت: شهرداري شاهرود آماده است در هر محله شهر كه فضاي مناسبي براي ايجاد زمين ورزشي وجود داشته باشد،نسبت به آماده سازي آن اقدام كند.
وي افزود: در دو سال و نيم گذشته شهرداري و شوراي شهر شاهرود ، علاوه بر خدمات عمران شهري به توسعه ورزش وفرهنگ جوانان هم توجه ويژه كرده است.
وي ادامه داد:حمايت از جوانان ورزشكار داراي مدال كشوري، آسيايي ،منطقه اي و بين المللي از اولويت هاي كاري شهرداري است و اقدامات خوبي در اين زمينه انجام شده است.
شهردار شاهرود زمين هاي ورزشي اين مجموعه مانند پارك هيجاني ،پل معلق ،و زيپ لاين 450 متري در شهر شاهرود را در منطقه شمالشرق كشور بي نظير دانست .
وي زمين هاي واليبال و فوتبال ساحلي در مجموعه سالن مديريت بحران شاهرود را براي برگزاري مسابقات ملي و بين المللي مناسب عنوان كرد و افزود : پيست دوچرخه سواري ،فضاي اسكيت،زمين هندبال در منطقه اي محصور بين كوهها براي ورزش جوانان و به ويژه بانوان مناسب است.
ميرفاني استفاده بيشتر جوانان و بانوان ورزشكار شاهرودي از فضاهاي ورزشي را باعث دلگرمي مسئولان براي تداوم فعاليت ها در توسعه ورزش برشمرد.
مديركل ورزش و جوانان استان سمنان هم در اين آيين گفت: امروزه شاخص هاي توسعه تفاوت زيادي با گذشته كرده است.
فرزاد فتاحي با بيان اينكه،اكنون انسان محور توسعه محسوب مي شود، افزود: كتاب و كتابخواني، تسلط به رايانه ،شادابي همراه با ورزش و جمعيت روي آورده به ورزش، ملاك توسعه جوامع است.
وي ادامه داد: به هر اندازه كه ميزان روي آوري اقشارمختلف مردم به ورزش بيشتر باشد، بيماريها و چالش هاي فردي و اجتماعي كمتري گريبانگير مردم خواهد بود.
اين مسئول ،توانمندي هاي جوانان ورزشكار شهرستان شاهرود را براي حضور در عرصه هاي كشوري و بين المللي بسيار خوب عنوان كرد.
فتاحي تاكيد كرد: همدلي و همفكري مردم و مسئولان شاهرود وهمچنين وجود جوانان مستعد، مربيان و پيشكسوتان برنامه ريز ورزشي در رشته هاي مختلف ،گامي مهم در توسعه بيش از پيش ورزش است.
رمضانعلي باقري رئيس شوراي شهر شاهرود هم در اين آيين گفت: هزينه هاي تامين سلامت مردم با ورزش، نسبت به هزينه هاي درمان و بيماري بسيار كمتر است.
در اين آيين باستاني كاران باشگاه ورزشي شهرداري شاهرود در حضور مردم و مسئولان محلي و استاني،نظامي وانتظامي حركات رشته ورزشي باستاني را اجرا كردند كه از سوي حاضران تشويق شدند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 531163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =