دو نماینده باقی مانده استان  اردبیل در مجلس دهم انتخاب شدند

به گفته جانشین ستاد انتخابات استان اردبیل،محمد فیضی و شکور پورحسین در حوزه انتخابیه اردبیل ، نیر ، نمین و سرعین و حوزه انتخابیه پارس آباد و بیله سوار مغان بعنوان دو نماینده باقی مانده استان در مجلس دهم انتخاب شدند.

ماریا موسوی دقایقی پیش گفت : محمد فیضی در حوزه انتخابیه اردبیل ، نیر ، نمین و سرعین از مجموع ۱۳۶ هزار و ۸۰۹ رای صحیح ماخوذه با کسب ۷۶ هزار و ۱۴۵ رای بعنوان نماینده این حوزه انتخاب شد.

سید کاظم موسوی دیگر نامزد حاضر در انتخابات نیز ۶۰ هزار و ۶۶۵ رای کسب کرد.

وی بیان کرد: در حوزه انتخابیه پارس آباد و بیله سوار مغان نیز شکور پورحسین از مجموع ۱۰۱ هزار و ۳۰۶ رای ماخوذه با کسب ۵۲ هزار و ۷۳۰ رای بعنوان نماینده این حوزه در مجلس دهم برگزیده شد.

ایرج بیگدلو رقیب انتخاباتی پور حسین نیز ۴۸ هزار و ۵۷۵ رای بدست آورد.

وی اظهار کرد : برای اخذ آرای مردم ۷۲۵ شعبه اخذ رای دایر شده بود که از این تعداد ۴۷۸ شعبه مربوط به حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین و ۲۴۷ شعبه مربوط به حوزه انتخابیه پارس آباد و بیله سوار بود.

جانشین ستاد انتخابات استان اردبیل گفت : رای گیری در ۲ حوزه انتخابیه این استان ۲بار از سوی ستاد انتخابات با دستور وزیر کشور تا ساعت ۲۱ تمدید شد و پس از اتمام اخذ رای از آخرین فرد حاضر در شعبه ها، شمارش آرا توسط عوامل ذی ربط در کمال صحت، دقت و سلامت انجام شد.

گفتنی است محمد فیضی و شکور پور حسین در دور دوم انتخابات مجلس دهم مورد حمایت اصلاح طلبان و لیست امید بودند.

در جریان انتخابات دور اول مجلس دهم در شهرستان گرمی مغان 'میرحمایت میرزاده' مورد حمایت ائتلاف اصلاح طلبان ، در حوزه انتخابیه مشگین شهر 'ولی ملکی' مورد حمایت حزب کارگزاران ، در حوزه انتخابیه خلخال و کوثر 'بشیر خالقی' مورد حمایت ائتلاف اصولگرایان (در بیانیه ای خود را مستقل معرفی کرد) و در حوزه انتخابیه اردبیل ، نیر ، نمین و سرعین 'صدیف بدری' مورد حمایت ائتلاف اصولگرایان و 'رضا کریمی' مورد حمایت ائتلاف اصلاح طلبان به عنوان نماینده انتخاب شدند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 531980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =