معاون وزیر نفت گفت: جزئیات بیشتر در زمینه اجرای آن پس از ابلاغ، اعلام می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رکن الدین جوادی صبح امروز در حاشیه بازدید بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در جمع خبرنگاران درباره دو نرخی شدن قیمت سوخت و بنزین، گفت: از آن جا که دو نرخی شدن قیمت بنزین در مجلس تصویب شده است، اجازه دهید درباره آن صحبت نشود.

وی با اشاره به این که وزارت نفت دیدگاه های خود را در این زمینه پیش از تصویب آن اعلام کرده بود، تصریح کرد: صلاحدید نمایندگان محترم برای ما حجت است.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران درباره این که این قانون چه زمانی اجرا می شود، اظهار کرد: امیدواریم قانون ابلاغ شود و پس از آن درباره نحوه اجرای این قانون برنامه ریزی می کنیم و جزییات بیشتر در این زمینه پس از ابلاغ اعلام خواهد شد.

جوادی در ادامه درباره این که برگزاری این نمایشگاه چقدر در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی موثر است، اظهار داشت: در بازدید کوتاهی که انجام شد چند شرکت برای ساخت کالاهای مورد نیاز صنعت نفت در داخل کشور و داخلی سازی آن درحال برنامه ریزی با شرکتهای خارجی هستند.

وی ادامه داد: در سال جاری به واسطه قرار گرفتن در شرایط اقتصادی و سیاسی سال بسیار مهمی تلقی شده و امیدواریم با برداشته شدن تحریم‌ها و اجرای برجام شاهد تلاش و شکوفایی در این صنعت و همچنین گستردگی توسعه در کشور باشیم.
جوادی با اشاره به اینکه مسوولیت ما در سال جاری بیش از دوران تحریم است اظهار  داشت: در این دوران فرصت بیشتری برای به روز کردن صنایع وجود دارد و زمینه را برای شکوفایی اقتصاد کشور با صادرات  فراهم شده است.

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی صبح امروز آغاز بکار کرد و ١٩ اردیبهشت ماه بکار خود پایان می دهد.

22539

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 533700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ali IR ۰۵:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
    0 0
    آقا مگه نمی گفتید دو نرخی اشتباه ست پس چی شدچرا دوباره دو نرخی میخاد بشه البته یه سناریو وجود داره اینکه یه نرخ میشه 1000 یه نرخم میشه 1500 بعداز یه سال میگن کجای دنیا دو نرخیه باید تک نرخی بشه میشه 1500 از همین الان 1500 کنید تموم بشه بره