سریال کوتاه «اقیانوس آرام» که شبکه HBO آن را تهیه کرده با استقبال بینندگان بریتانیایی روبرو شد.

به گزارش خبرآنلاین، سریال کوتاه «اقیانوس آرام» که داستانش در جنگ دوم جهانی رخ می‌دهد و تام هنکس و استیون اسپیلبرگ از تهیه‌کنندگان آن هستند روز دوشنبه از شبکه اسکای موویز پرمی‌یر پخش شد.

دو قسمت اول این سریال که گفته می‌شود پرهزینه‌ترین محصول تلویزیونی است به طور میانگین 680 هزار نفر بیننده داشت. به گفته شبکه اسکای این میزان بیننده بالاترین نرخ بیننده از سال 2009 تا کنون بوده است.

دیگر سریال پربیننده در طی چهار روز تعطیلات عید پاک فصل پنجم سریال «دکتر هو» با حضور مت اسمیت در نقش مسافر زمان این سریال بود که 3 اوریل از شبکه BBC1 پخش شد.

بیش از 7 میلیون و 600 هزار نفر به تماشای این سریال نشستند، استیون موفات فیلمنامه‌نویس فصل جدید سریال «دکتر هو» است که بسیاری در انتظار به تصویر کشیده شدن نوشته‌هایش بودند.

هرچند «دکتر هو» بیشترین بیننده را داشت، اما این سریال کمترین تعداد رای‌ها مثبت را به خود اختصاص داد و در میان پنج قسمت آغازین هر فصل این سریال علمی تخیلی که پخش آن از عید پاک سال 2005 آغاز شده است پایین‌ترین نمره را از بینندگان دریافت کرد.

در آن زمان هنرپیشه بریتانیایی دیگری به نام کریستوفر اکلستن نقش سلطان زمان را در این سریال بازی می‌کرد.

ورایتی / 6 آوریل

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 53373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۸۹/۰۱/۱۹
    0 0
    واقعا سریال پسیفیک فوق العادس....کاش ما هم یه هم یک هزارم همچین چیزیواسه 8 سال جنگمون می ساختیم تا جوونای مثل من یه چیزایی از اون دوران دستگیرمون بشه.