۰ نفر
۱۹ فروردین ۱۳۸۹ - ۰۸:۲۰

همزمان با نخستین همایش شاعران ایران و جهان،پیام های ادبی ایران در سراسر جهان منتشر می شود .

به گزارش واحد مرکزی خبر، دبیر این همایش افزود : این همایش فرصت مناسبی برای انتقال و انتشار پیام‌های ادبی ایران به سراسر جهان فراهم کرده است.

اکرامی فر با تاکید بر فعالیت های رسانه ای در حاشیه همایش شاعران ایران و جهان گفت: برای شناخت بیشتر جهانیان از ادبیات ایران، به فعالیت رسانه‌ای بویژه در حوزه بین‌المللی توجه شده است .

وی با اشاره به اینکه مردم جهان شناخت صحیحی از ادبیات ایران ندارند افزود: متأسفانه این نقطه ضعف در حوزه شناخت ایرانیان از ادبیات جهان نیز وجود دارد، به‌گونه‌ای که اطلاعات مردم در حد ترجمه‌هایی است که از آثار خارجی ارائه شده است. دبیر همایش شاعران ایران و جهان افزود :ما نباید به رسانه‌های کاغذی و الکترونیکی داخلی کشورمان اکتفا کنیم و تنها در این صورت است که می‌توان اثرهای گسترده‌تر این فعالیت را در سطح بین‌المللی مشاهده کرد.

اکرامی‌فر گفت: این همایش که با امکان ارتباط نزدیک و چهره به چهره شاعران واندیشمندان ایران وجهان ، زمینه انتقال پیام ایرانیان را در عرصه بین‌المللی فراهم می‌کند. نخستین همایش شاعران ایران و جهان 28 فروردین تا اول اردیبهشت در شهرهای تهران، شیراز و اصفهان برگزار می‌شود.

کد خبر 53425

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =