معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه کشورمان ضمن محکوم کردن جنایت تروریست ها در منطقه خان طومان حلب از مذاکره ایران و روسیه درباره نقض آتش بس در سوریه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حسین امیرعبداللهیان اظهار کرد: اقدام مشترک تروریست‌ها و گروه‌های مسلح بی‌مسئولیتی که به غلط معارضه معتدل خوانده می‌شوند در سوء استفاده از فضای آتش‌بس در سوریه، اثبات می‌کند که این جریان‌ها با حمایت خارجی به دنبال تداوم اقدامات نظامی هستند و هیچ اعتقادی به راه حل سیاسی ندارند.

این دیپلمات عالی‌رتبه کشورمان افزود: ما معتقدیم راهکار در سوریه صرفا سیاسی است و باید تروریست‌ها و گرو‌ههای مسلح مرتبط با آنها توسط جامعه جهانی محکوم و سرکوب شوند تا فرصتی برای پیشرفت راهکار سیاسی فراهم شود.


 ایران اقدام تروریست ها در اشغال خان طومان سوریه را محكوم كرد


حسین امیرعبداللهیان معاون عربی آفریقایی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ضمن محكوم كردن اقدام تروریست ها و معارضه مسلحانه در اشغال خان طومان سوریه، گفت: ما معتقدیم راهكار در سوریه صرفا سیاسی است و باید تروریست ها و گروه های مسلح مرتبط با آنها توسط جامعه جهانی محكوم و سركوب شوند.

به گزاش خبرگزاری خبرآنلاین،  به نقل از اداره كل دیپلماسی رسانه ای وزارت امور خارجه، امیرعبداللهیان اقدام تروریست ها و معارضه مسلح در اشغال خان طومان سوریه را محكوم كرد و افزود: در مذاكرات اخیر با مقامات روسیه یكی از موضوعات مورد توجه تهران و مسكو بررسی عوامل نقض آتش بس بود.
معاون عربی آفریقایی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی تصریح كرد: اقدام مشترك تروریست ها و گروه های مسلح بی مسئولیتی كه به غلط معارضه معتدل خوانده می شوند در سوء استفاده از فضای آتش بس در سوریه، اثبات می كند كه این جریان ها با حمایت خارجی بدنبال تداوم اقدامات نظامی هستند و هیچ اعتقادی به راه حل سیاسی ندارند.
امیرعبداللهیان تاكید كرد: ما معتقدیم راهكار در سوریه صرفا سیاسی است و باید تروریست ها و گروه های مسلح مرتبط با آنها توسط جامعه جهانی محكوم و سركوب شوند تا فرصتی برای پیشرفت راهكار سیاسی فراهم آید.

31050

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 534465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =