۰ نفر
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱

امید نوشت: منتخب اول مردم تهران در مجلس دهم صبح امروز به منظور زیارت و دیدار با مراجع تقلید به شهر قم سفر کرد.

محمدرضا عارف در این سفر با آیت‌الله وحید خراسانی، آیت‌الله صافی گلپایگانی، آیت‌الله جوادی آملی، آیت‌الله نوری همدانی ، آیت‌الله گرامی و حجت‌الاسلام شهرستانی نماینده آیت‌الله سیستانی در ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.

آیت‌الله وحید خراسانی در این دیدار گفت: پست و مقام همیشگی نیست و دست به دست می شود، گشودن گره از کار بیچارگان و خدمت به دین باید در اولویت باشد.
این مرجع تقلید ادامه داد باید مراقب بود حسرت خدمت به دین و گشودن گره از کار بیچارگان را نخوریم، که الحمدالله شما از این حسرت رها خواهید شد.
آیت الله وحید خراسانی ضمن توصیه به توسل به قرآن و امام زمان، اظهار امیدواری کرد خدمت خدا و امام زمان که خدمت به بندگان خدا است نسیب همه خوبان بشود .

آیت‌الله نوری همدانی نیز در دیدار منتخب اول تهران گفت: یكی از ویژگی های نظام اسلامی ولایی حضور افراد متعهد و تاثیرگذار است كه آمادگی خود را برای خدمت به مردم و تحكیم نظام اعلام كرده و قدم به عرصه عمل می گذارند و خدمت به مردم بسیار با فضیلت و دارای ثواب است.

وی افزود: نظام ولایی و ولایت فقیه ركن نظام است و هر قدر وحدت ما در این راه حول محور ولایت فقیه باشد توفیق ما بیشتر خواهد بود و اتحاد رمز پیروزی و پیشرفت كشور است، لذا همفكری میان مسئولان بسیار لازم است.

آیت‌الله گرامی نیز در این دیدار خطاب به عارف گفت: وقتی شنیدم در تهران کاندیدای انتخابات شدید خوشحال شدم و از اینکه نفر اول تهران هم شدید خوشحال‌تر شدم، شما الحمدالله بسیار با نشاط هستید و برای کشور منشاء خیرهستید.

این عالم دینی با استقبال از حضور 18 زن درمجلس دهم، بر ضرورت تلاش مسئولان برای رفع مشکلات مردم به ویژه مشکلات معیشتی و رفع بیکاری تاکید کرد.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 534717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =