تسنیم نوشت: هیلاری کلینتون در مصاحبه‌ای اعلام کرد که حتی شخصیت‌های برجسته حزب جمهوریخواه نیز حاضر به حمایت از دونالد ترامپ نیستند.

به گزارش سی‌بی‌اس نیوز، هیلاری کلینتون، نامزد پیشرو حزب دموکرات پس از نزدیک شدن دونالد ترامپ به عنوان نامزد نهایی حزب جمهوریخواه در مصاحبه‌ای اعلام کرد که اخباری مبنی بر تمایل جمهوریخواهان برای حمایت از کمپین انتخاباتی خود خبر داد.

وی دراین باره گفت: از بسیاری از مردم که رای خود را جدی می‌گیرند می‌خواهم به کمپین من بپیوندند.

با اینحال کلینتون مدعی شد که بر خلاف ترامپ به دنبال وارد شدن به رقابتی زشت با این نامزد جمهوریخواه نیست. البته در هفته گذشته کلینتون به ترامپ لقب " مرد غیرقابل کنترل" داده بود که در توجیه این اظهارات مدعی شد که منظور وی ادعاهای ترامپ درباره موضوعات مهمی مانند تسلیحات هسته‌ای و خروج از ناتو بوده است.

کلینتون در ادامه این مصاحبه به اختلاف در حزب جمهوریخواه اشاره کرد و با اشاره به شخصیتهای برجسته این حزب مانند پاول رایان گفت که آنها آماده حمایت از ترامپ نیستند و برخی مانند لیندسی گراهام نیز قول داده که به هیچ وجه از ترامپ حمایت نخواهد کرد.

هیلاری کلینتون همچنین درباره سوالات سختی که ترامپ درصورت به عنوان نامزد نهایی باید به آنها پاسخ دهد موضوع حداقل دستمزد، اظهارات ترامپ درباره افسانه بودن تغییرات آب و هوایی و مجازات زنان برای سقط جنین، سیاست خارجی و ایده‌های اقتصادی وی اشاره کرد.

نامزد حزب دموکرات همچنین درباره اظهارات اخیر ترامپ درباره مذاکره  مجدد درباره بدهی آمریکا نیز گفت: شاید او متوجه نیست که اداره دولت ما مشابه با انجام معاملات مسکن نیست.

52261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 534835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =