جلسه آموزش عمومی مأمورین قرائت کنتورآب استان اصفهان برگزار شد

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آبفا استان اصفهان در جلسه آموزش کنتور نویس های مناطق خودگردان گفت : آموزش بیش از 110 کنتورنویس که حوزه فعالیت آنها سطح استان اصفهان است به منظور ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مشترکین صورت گرفت .

به گزارش خبرگزاري خبرآنلاين رضا رضایی افزود : در این جلسه آموزشی کنتورنویس ها تحت آموزش مباحث عمومی قرار می گیرند به طوریکه نماینده اداره آگاهی استان اصفهان باتوجه به متحدالشکل بودن لباس مأمورین قرائت کنتور که با الصاق اتیکت حاوی مشخصات مأمورین می باشد اطمینان خاطر مشترکین را جهت پاسخگویی جلب نمایند چرا که بعضاً افرادی با معرفی خود تحت عنوان مأمورین قرائت کنتور اقدام به انواع جرایم به ویژه سرقت می نمایند.

وی به موضوعاتی که تحت عنوان مدیریت مصرف به مأمورین قرائت کنتور آموزش داده شد خاطرنشان ساخت : مأمورین قرائت کنتور به لحاظ اینکه تقریباً در طول سال در بازه زمانی کوتاهی با مشترکین ارتباط برقرار می کنند به نظر می رسد می توانند سفیران خوبی برای آموزش مشترکین جهت مصرف بهینه آب باشند . بعنوان مثال در هنگام مشاهده غیر اصولی مصرف آب روش صحیح مصرف بهینه را به مشترکین آموزش دهند تا از مصرف بی رویه آب جلوگیری شود.

معاون خدمات مشترکین و درآمد آبفا استان اصفهان به رسالتی که بر عهده فعالان درشرکت آبفا استان اصفهان است پرداخت و گفت : به منظور اینکه مأمورین قرائت کنتور بهتر بدانند که ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مشترکین مهمترین رسالت شاغلین در شرکت آبفا استان اصفهان است. در این دوره آموزشی این افراد با چگونگی تشکیل شرکت آبفا استان ،تاریخچه و هدف از فعالیتهای آبفا استان اصفهان آشنا شدند .

رضایی به برگزاری دوره آموزشی تخصصی مأمورین قرائت کنتور اشاره کرد و اظهار داشت : در آینده ای نزدیک مأمورین قرائت کنتور آبفا استان اصفهان تحت آموزش تخصصی که شامل نحوه صحیح قرائت ، نحوه تخلیه اطلاعات و ... قرار می گیرند .

 

کد خبر 534982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =