مدیر کمیته اجرایی و رفاهی بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از برپایی سالن مدافعان حرم در تمامی نمایشگاه‌های استانی کتاب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حسین صفری با بیان این مطلب افزود: با توجه به اینکه یکی از وجه‌های نمایشگاه کتاب، فرهنگ‌سازی و به نمایش گذاشتن اتفاقات مهم جاری کشور است سالن «مدافعان حرم» با موضوع شهدای مدافع حرم با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری تهران در نمایشگاه کتاب امسال حضور پیدا کرد.

وی گفت: در سالن مدافعان حرم یگان فاتحین، فاطمیون ارتش و یگان صابرین حضور دارند و به معرفی شهدای مدافع حرم در قالب ارائه آثار نمایشی، کتاب، مستند و فعالیت‌های مختلف می‌پردازند. برای مثال در حوزه نشر کتاب «بر بال پرستوها» شامل وصیت‌نامه‌های شهدا برای معرفی شهدای مدافع حرم است که با استقبال بالایی مواجه شد.

مدیرکمیته اجرایی و رفاهی بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اظهار کرد: با توجه به رسالت معرفی شهدای مدافع حرم، مدافعان حرم طی سال در تمامی نمایشگاه‌های استانی نیز حضور پیدا خواهند کرد تا این سالن را برای معرفی شهدا در تمام کشور داشته باشیم.

بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران 15 تا 25 اردیبهشت با شعار «فردا برای خواندن دیر است...» در نمایشگاه شهر آفتاب برگزار می‌شود. مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب واقع در اتوبان خلیج فارس، روبه‌روی حرم امام خمینی (ره) قرار دارد.

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 535453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =