مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان با اشاره به این‌که بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) نوسازی و ساخت 32 مدرسه با 165 کلاس درس را با اعتباری بالغ بر 128 میلیارد و 915 میلیون ریال در این استان در برنامه دارد، گفت: این بنیاد اقدامات بسیار مثبتی را در استان همدان انجام داده و 16 مدرسه از این تعداد به بهره‌برداری رسیده و 16 مدرسه‌ی دیگر نیز در دست ساخت قرار دارند.

به گزارش خبرآنلاین فرزاد تیموری گفت: در استان همدان مردم و مسئولان یک صدا از فعالیت‌های انجام گرفته توسط بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) قدردانی می‌کنند و جدا از مدارس، بنیاد برکت احداث 10 مسجد را نیز با اعتبار 12 میلیارد و 500 میلیون ریال بر عهده گرفته که اکنون پس از مرحله‌ی انتخاب پیمانکار، مراحل اجرایی و ساخت آن به زودی آغاز خواهد شد.
به گفته تیموری، بنیاد برکت از سال 1391 تا 1393 ساخت و نوسازی 8 باب مدرسه را بر عهده گرفته بود که همه‌ی آن‌ها به بهره‌برداری رسیده‌اند و از سال 1393 نیز مشارکت در نوسازی و ساخت 24 مدرسه دیگر را تقبل کرده است.
مدیرکل نوسازی استان همدان ادامه داد: نکته‌ی قابل‌توجه در خصوص این پروژه‌ها آن است که در سراسر استان پراکنده است و تمام مناطق محروم و روستاهای اطراف شهرستان‌ها از این روند عمرانی سهم می‌برند.
وی با اشاره به این‌که تمام این مدارس جزو بافت فرسوده و تخریبی بوده‌اند، گفت: بنیاد برکت با کمک در نوسازی این مدارس تلاش کرده تا برای دانش‌آموزان نقاط محروم استان کلاس‌های درس ایمن و مجهز فراهم آورد که اقدامی قابل تحسین و در خور تقدیر و تشکر است.
تیموری در پایان با ابراز امیدواری نسبت به ادامه‌ی فعالیت‌های خیرخواهانه‌ی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و بنیاد برکت در استان همدان گفت: رویکرد مثبت و مدیریت قابل تحسین این نهاد باعث شده تا الگوی جدیدی در خدمت‌رسانی به مردم مناطق محروم در اختیار دیگران قرار گیرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 535458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =