سخنگوی نیروی انتظامی در دهمین نشست خبری از شناسایی و دستگیری زن جاعل که با سوء استفاده از عنوان کارمند بانک مرکزی اقدام به کلاهبرداری 270 میلیارد ریالی در ایتالیا کرده بود خبر داد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ سعید منتظرالمهدی در بخشی این نشست خبری دراین باره گفت: متهم فراری به عراق به اتهام ترانزیت مواد مخدر و فرار از زندان نیز رصد ، شناسایی و دستگیر شد.

منتظرالهدی همچنین به استرداد یکی از تبعه های آذربایجان از قرقیزستان به جرم کلاهبرداری اشاره کرد.

وی درباره برخی میهمانی های زنانه در باغ تالارهایی برخلاف موازین شرعی و اخلاقی گفت: بعضی از این موارد در اماکن شخصی اتفاق می افتد و چنانچه شکایتی عنوان و یا اینکه پلیس اماکن متوجه شود با اخذ مجوز قضایی اقدامات لازم صورت می پذیرد.

این مقام مسئول تأکید کرد: در صورت مشاهده چنین اتفاقاتی در اماکن عمومی حتما برخورد قانونی انجام می شود.

سخنگوی ناجا در خصوص جمع آوری معتادان متجاهر مطرح کرد : معتقد هستیم فرایند اعتیاد باید در ایستگاه پیشگیری حل و فصل شود.

وی با اشاره به اینکه پلیس بارها اعلام کرده است «در کسری از هفته می تواند در راستای جمع آوری معتادان متجاهر اقدام کند» گفت: یکی از بسترهای حل این معضل ایجاد مراکزی برای بازتوانی است.

سردار منتظرالمهدی تأکید کرد: به هر اندازه که ظرفیت نگهداری معتادان متجاهر ایجاد شود پلیس اقدام به جمع آوری و برخورد می کند.

وی اعلام کرد: برخورد با خرده فروشان و قاچاقچیان در دستور کار همیشگی پلیس است.

سردار منتظرالمهدی همچنین در خصوص برگزاری برخی از میهمانی های مختلط در تالارهای اطراف شهر گفت: برخی از این تالارها تغییر کاربری داده اند و در واقع باغ و منزلی شخصی است که افراد سودجو اقدام به برگزاری چنین مراسمی می کنند و در صورت مشاهده برخورد می شود.

وی تأکید کرد: در مراکز و باغ تالارهایی که مجوز دارند حتما باید موارد قانونی و ابلاغی رعایت شود و اگر مورد خلاف قانونی در سرکشی ها و بازرسی های نیروی انتظامی و پلیس نظارت بر اماکن عمومی مشاهده شود، برخورد صورت خواهد گرفت.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 536664

برچسب‌ها