مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید امیرکبیر اراک از افتتاح کامل واحدهای مسکونی شهر جدید امیرکبیر ، همراه با خدمات زیربنایی و روبنایی تا پایان امسال خبر داد.

به گزارش خبر آنلاین غفوری در مراسم افتتاح خدمات زیربنایی و تحویل اولین مرحله پروژه مسکن مهر ویلایی شهر جدید امیرکبیر بیان داشت: یکی از دلایل مهم پیشرفت قابل توجه این پروژه در چند ماه گذشته را باید پیگیری و حمایت همه جانبه استاندار محترم و سایر مسئولان وزارت راه و شهرسازی دانست که سبب تسریع در تکمیل و اجرای خدمات زیربنایی و روبنایی شهر جدید امیر کبیر شد.
وی گفت: اجرای طرح مسکن ویلایی به تعداد 1131 واحد و تامین خدمات روبنایی وزیربنایی که با همکاری دستگاه های اجرایی و خدمات رسان استان صورت گرفته، زمینه را برای استقرار اولین گروه از متقاضیان سکونت در شهر جدید امیرکبیر فراهم نموده است و امروز 250 واحد آماده تحویل موقت به متقاضیان می باشد.
مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید امیرکبیر تصریح کرد: در فاز اول افتتاحی شهرجدید امیرکبیر علاوه بر تحویل موقت تعدادی از مساکن مهر ویلایی به متقاضیان،33 واحد تجاری با زیربنای 30 تا 70 مترمربع و همچنین دو واحد نمونه ویلایی با مجموع زیربنای 515 متر مربع و با مجموع عرصه 2000 متر مربع افتتاح می شود.
غفوری ضمن تقدیر از صبوری متقاضیان به دلیل تاخیر در افتتاح واحدهای مسکن مهر این پروژه تاکید کرد: با توجه به تاکید مسئولان، تلاش ما فراهم نمودن همه امکانات و خدمات جانبی در بخش های رفاهی،تفریحی ،فرهنگی ،انتظامی و...بوده است که خوشبختانه دستگاه های خدماتی همکاری مناسبی برای ایجاد زیرساخت های مناسب داشته اند.
وی درپایان گفت: چشم انداز شهرجدید امیرکبیر را می توان به صورت شهری سبز و طبیعت گرا با جاذبه های طبیعی وگردشگری تلقی کرد که در عین خود کفایی اقتصادی،سکونت و اشتغال را نیز به دنبال دارد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 536889

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =