مراسم تشییع پیکر محمود بنفشه‌خواه، بازیگر فقید سینما و تلویزیون صبح امروز شنبه در خانه سینما برگزار و پیکر او به خانه ابدی بدرقه شد.

به گزارش فارس، زنده یاد محمود بنفشه‌خواه روز چهارشنبه گذشته به علت ایست قلبی دارفانی را وادع گفت و پیکر او صبح امروز شنبه 21 فروردین از مقابل خانه سینما به سمت قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) تشییع شد.

این مراسم از ساعت 9 صبح امروز در مقابل خانه سینما آغاز شد و حسین قاسمی‌وند فیلمبردار قدیمی سینما در سخنانی کوتاه گفت: «خانه سینما به مکانی تبدیل شده که ما بمیریم و بیاییم از اینجا تا ما را ببرند. این مراسم‌ برای این است تا ما هوشیار شویم.» او با انتقاد از جمعیت کم حاضر در این مراسم گفت: «حتی اگر آخرین سریال رضا بنفشه‌خواه برادر این مرحوم را در نظر بگیریم که چندروز پیش پخش شد، حداقل 200 نفر با ایشان همکار بودند، اما حتی پنج نفر از آن‌ها اینجا دیده نمی‌شوند.»

او افزود: «زندگی‌ ما زندگی نیست. در مورد هنرمندان زندگی بعد از مرگ، زندگی است.»

در خاتمه این مراسم، رضا بنفشه‌خواه برادر زنده یاد محمود بنفشه​خواه و همسر این هنرمند فقید، از حاضران برای حضورشان در مراسم تشییع قدردانی کردند. مراسم ختم محمود بنفشه‌خواه روز دوشنبه 23 فروردین‌ماه از ساعت 18 تا 19:30 در مسجدالرضا برگزار می‌شود.

علی دهکردی، مریم امیرجلالی، کریم اکبری مبارکه، مهوش وقاری، ابراهیم آبادی، جمشید جهانزاده، فردوس کاویانی، پوری بنایی، فرهاد شریفی، اصغر بیچاره، فرحناز منافی‌ظاهر، محرم بسیم، محمد برسوزیان و مهدی میامی، از جمله هنرمندان حاضر در این مراسم بودند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 53707

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =