روزنامه جمهوری اسلامی در یادداشتی به نطق میرکاظمی عضو فراکسیون پایداری در مجلس نهم و وزیر اسبق نفت در دولت احمدی نژاد پرداخته است.

این روزنامه نوشته است:برای کسی که در منصب وزارت نفت دولت قبل مسئولیت داشته است، ارائه آمار و ارقام ساختگی، مضحک می‌باشد، چرا از عملکرد خودش و آن دولت فخیمه نمی‌گوید که طی 8 سال بیش از 700 میلیارد دلار نفت فروختند و آخر مشخص نکردند سرنوشت آن درآمد نجومی به کجا رسید.
آقای محترمی که از ضرورت عذرخواهی از مردم و خودداری از روحیه طلبکاری سخن می‌گوئید: آیا مسئولین دولت‌های نهم و دهم که شما هم یکی از مهم‌ترین آنان بودید، بابت خسارات بزرگی که در همه عرصه‌های اقتصادی- فرهنگی و سیاسی به مردم و نظام وارد کردید، حتی کلمه‌ای در عذرخواهی برزبان آوردید؟ از نهادینه‌کردن فساد و اختلاس‌های چندهزار میلیاردی که معاون اول رئیس جمهورتان را راهی زندان کرد، شرمنده نیستید و خود را مقصر و مسئول نمی‌دانید؟ برجام را مصیبت می‌دانید و اینکه پولی در خزانه دولت نگذاشته‌اید که یارانه مردم پرداخت شود را مصیبت بزرگتر؟! الحق که روحیه طلبکاری را اینگونه باید شناخت. روحیه جریان خاصی که با این کارنامه مشعشع! باز هم داعیه بازگشت به صحنه و حکومت بر مردم را دارد. غافل از آنکه مردم دیگر فریب نخواهند خورد و همین که رای داده‌اند تا شما و امثال شما در مجلس آینده جایی نداشته باشید، روشن‌ترین گواه این مدعا است.

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 537796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محسن A1 ۰۵:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
    1 3
    این جماعت مشایی ها همیشه برای خود نمایی و مطرح شدن حقایق را بر عکس تفسیر می کنند. مانند کسی که در یک خیابان یک طرفه خلاف جهت همه در حال رانندگی است فقط برای اینکه از میان آنهمه ماشین دیده شود واگر از او سوال کنی چرا خلاف رانندگی می کنی ، درجواب خواهند گفت من دارم درست رانندگی می کنم ، چشمان شما مشکل داره .
  • بی نام A1 ۰۵:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
    1 0
    به نظرم مطلب ، یک مطلب سیاسی و فاقد محتواست. منصفانه و برمبنای علمی عملکرد رو بررسی کنید. من دانشجوی مهندسی نفتم . معیار های عملکرد امکان سیاسی کاری ندارد. مثلا سیاست زنگنه در اوپک بر مبنا حفظ سهمیه است. عربستان از اول ایجاد اوپک با این سیاست در اوپک بوده. آثارش رو بررسی کنید و دیگر مسائل هم همین طور.... جمع کنید سیاسی بازی رو.
  • بی نام A1 ۰۵:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
    1 5
    روزنامه جمهوری اسلامی شما کی باشید که به جای مردم نظر یدهید؟ لطفا فقط از طرف خودت نظر خودت را بیان کن
  • بی نام IR ۰۶:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
    3 0
    ولشون کن. اینا در حال رقابت به سنگ پا هستن.
  • بی نام A1 ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
    1 1
    انتظار نداشته باشید وزرای دولت های نهم و دهم حقیقت را بگویند بخصوص میرکاظمی که دوران سیاهی در وزارت نفت داشت
  • حسینی A1 ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
    2 12
    من اقای میر کاظمی را از نزدیک میشناسم ایشان بسیار ادم سالم واز نظر مدیریت بسیار بالاتر از اقای زنگنه هستند.