دیدار حجت‌الله ایوبی با رئیس جشنواره فیلم کن

رییس سازمان سینمایی در سفر اخیر خود به فرانسه با پی یر لسکور رییس جشنواره کن دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حجت الله ایوبی در این دیدار گفت: موفقیت بزرگ سینمای ایران در سال های اخیر این بود كه اعتماد مردم را دوباره به دست آورد و استقبال كم نظیر مردم از فیلم های ایرانی جان تازه ای به سینمای ایران داد. مهمترین رخداد سینمای ایران در این روزها ورود قدرتمند و موفقیت بزرگ جوانان و فیلم اولی ها است. نگاه انسانی، شاعرانه و هوش و ذكاوت جوانان ایرانی موفقیت های فراوانی برای سینمای ایران در عرصه بین الملل به وجود آورد.

ایوبی از توجه ویژه جشنواره کن به سینمای ایران تشكر كرد و با تشریح موفقیت های سینمای ایران و روابط بسیار خوب فرهنگی و سیاسی برای همكاری بیشتر اعلام آمادگی كرد.

پی یر لسكور رییس جشنواره کن، ایران را تمدنی بزرگ، مردم ایران را با فرهنگ و سینمای ایران را بی نظیر در منطقه خواند. وی گفت که ایران بزرگ یک سرزمین به هم پیوسته و گسترده فرهنگی است.

رییس جشنواره کن عنوان کرد که ايران بزرگ يک سرزمين به هم پيوسته و گسترده فرهنگی است و از همكاری جشنواره کن با سينمای ايران ابراز خرسندی كرد.

پی یر لسكور ضمن استقبال از دعوت ایوبی برای دیدار از ایران، این سفر را فرصتی بزرگ برای آشنایی با یک سینمای بی مانند در منطقه و یک قدرت فرهنگی و تمدنی بی رقیب در منطقه خاورمیانه دانست.

پی یر لسكور رییس سابق تلویزیون ملی فرانسه، بنیان گذار شبكه تلویزیونی كانال پلاس و از چهره های سرشناس فرانسه است.

58241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 538744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =