۰ نفر
۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲
فروشگاه زاگرس پوش خرم آباد  افتتاح شد

با حضور چند تن از مسؤولین استانی مراسم افتتاح فروشگاه شخصی دوزی زاگرس پوش در خرم‌آباد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین لرستان مدیرعامل شرکت زاگرس پوش در این مراسم با بیان این‌که علاوه بر این‌که شهروندان خرم‌آبادی در طبقه تحتانی فروشگاه می‌توانند محصولات مار را خریداری کنند، افزود: در طبقه فوقانی این فروشگاه هم شهروندان می‌توانند در فروشگاه شخصی دوزی حاضر شوند و ضمن این‌که اندازه‌گیری آن‌ها به‌صورت تخصصی انجام می‌شود دوخت آن در خط تولید صنعتی صورت خواهد گرفت.
رحیم چگنی افزود: با این اقدام به شهروندان محترم خدمت‌رسانی بهتر می‌کنیم و برای آن‌ها کت‌شلوار مخصوص خواهیم دوخت.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان هم در حاشیه این مراسم اظهار کرد: با توجه به فعالیت‌های مجدانه شرکت زاگرس پوش در لرستان، به‌زودی شاهد توسعه این شرکت در کل کشور خواهیم بود.
نماینده منتخب مردم خرم‌آباد و دوره چگنی هم در حاشیه این مراسم خطاب به مدیرعامل شرکت زاگرس پوش اظهار کرد: این فروشگاه می‌بایست به مردم خرم‌آباد تخفیفاتی قائل شود.
محمد بیرانوندی افزود: با توجه به این‌که فروشگاه شخصی دوزی در خرم‌آباد راه‌اندازی شده نیاز است مردم خرم‌آباد تخفیفات مطلوبی را در این فروشگاه شامل شوند.

در حاشیه:
*اجرای برنامه طنز توسط هنرمندان لرستانی در این مراسم موردتوجه حضار قرار گرفت.
*این مراسم در خرم‌آباد خیابان ولیعصر (عج) بالاتر برج بانک صادرات برگزار شد.
*نماینده منتخب مردم خرم‌آباد و دوره چگنی محمد بیرانوند هم از مشتری‌های این فروشگاه شد و در اتاق اندازه‌گیری حاضر شد و سفارش کت‌شلوار به رنگ و مدل دلخواه خود شد.
*همزمان با افتتاح این فروشگاه مراسم قرعه‌کشی خودرو پژو پارس که هرساله صورت می‌گیرد برگزار شد و شخصی به نام آقای «مجتبی» از منطقه سعادت‌آباد تهران برنده خوش‌شانس زاگرس پوش شد.
* هنگامی‌که مدیرعامل زاگرس پوش با برنده این قرعه‌کشی تماس گرفت ایشان باور نمی‌کرد که برنده‌شده است اما با صحبت‌های مدیرعامل به این موضوع واقع شد و خوشحالی‌اش را از پشت‌گوشی تلفن ابراز کرد

پایگاه خبری یافته/

کد خبر 538795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =