آغاز ساخت اندروید O بعد از اندروید N توسط تیم گوگل

سیستم‌عامل اندروید N که هنوز به‌طور رسمی عرضه نشده، جانشینی به نام اندروید O پیداکرده و گوگل از هم اینک روی توسعه آن کار را آغاز کرده است.

به گزارش خبرآنلاین، سایت موتورولا در اقدامی سهوی از اندروید O بعد از N  نام برد که نشان می دهد تیم توسعه دهنده اصلی اندروید کار خود را روی نسخه بعدی شروع کرده است.

ظاهراً قرار است بعد از نسخه N نسخه O عرضه شود. بعد از عرضه عمومی نسخه 1.5 موسوم به Cupcake گوگل 11 نسخه دیگر تا اندروید N را عرضه کرده است و نام‌های شیرینی و کیک به آنها داده است. اما درباره نسخه N که شایعه شده مخفف نوتلا (شکلات صبحانه معروف) است؛ از کاربران خواسته تا نام جدیدی برای آن انتخاب کنند.

موتورولا در صفحه تبلیغاتی گوشی جدید موتو جی 4 پلاس، توضیح داده است که گوشی مذکور با مارشمالو عرضه می‌شود و قابلیت به‌روزرسانی به اندروید N و O را دارد.

پیش‌تر گوشی‌های موتورولا با جدیدترین سیستم‌عامل گوگل مجهز می‌شده اند و پس از فروش موتورولا به چینی‌ها هنوز معلوم نیست این سیاست ادامه داشته باشد اما بر اساس آنچه مشاهده می‌کنید، ظاهراً استراتژی اندروید خالص روی گوشی‌های موتورولا به‌عنوان پلتفرم خالص اندرویدی ادامه دارد.

 

5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 538985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =