دعوت از معاون اول رئیس جمهور برای حضور مجمع جهانی اسلام

برای هفتمین اجلاس مجمع جهانی اسلام که قرار است روز 4 و 5 خرداد در یزد برگزار شود، از معاون اول رئیس جمهور و وزیر امور خارجه دعوت به عمل آمده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یزد، هفتمین اجلاس مجمع جهانی اسلام از سوی دفتر مطالعات سیاسی و بین‌المللی وزارت امور خارجه روزهای 4 و 5 خرداد در شهر یزد برگزار خواهد شد.

هفتمین اجلاس مجمع جهانی اسلام که بزرگترین گردهمائی اندیشکده‌های جهان اسلام تحت حمایت سازمان همکاری اسلامی است از سوی دفتر مطالعات سیاسی و بین‌المللی وزارت امور خارجه برگزار خواهد شد.

این نشست قرار است با عنوان «ارتباطات استراتژیک، ارزش‌ها، نهادها و افراد مرجع» در تاریخ 4 و 5 خرداد ماه سال جاری در هتل صفائیه یزد برگزار شود.

در این اجلاس، 100 نفر از حدود 40 کشور دنیا حضور پیدا خواهند کرد. و حاضران در دو روز و 8 پنل تخصصی به بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل اسلام خواهند پرداخت.

تاکنون حضور حجج اسلام مجید انصاری و یونسی معاون و دستیار رئیس جمهور در این نشست قطعی شده، کما اینکه از معاون اول رئیس جمهور و وزیر امور خارجه نیز برای حضور در آن دعوت شده است.

در همین رابطه لازم به ذکر است که میهمانان از عصر امروز در حال ورود به یزد هستند.

هفتمین مجمع جهانی اسلام، برای نخستین بار در کشورمان و شهر یزد، برگزار و توسط شبکه های تلویزیونی press tv و کوثر پخش خواهد شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 539362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =