سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان پلدختر در مراسمی با حضورامام جمعه پلدختر ، دکتر علی آستراکی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان ، معاون فرماندار و جمعی از مسوولان شهرستان پلدختر معرفی شد

به گزارش خبرنگارخبرآنلاین درپلدختر ،حجت الاسلام و المسلمین محمد سوری امام جمعه پلدختردر این مراسم با بیان این که ایام مسئولیت ها زود گذر است اظهار داشت: مسوولیت ها بهترین فرصت برای خدمت رسانی به مردم و بهترین میدان برای کسب عمل خیر و صالح برای قیامت است .
وی با بیان این که مسئولان باید قدر ایام مسئولیت را بدانند افزود: مسئولان فرصت در اختیار در راستای عمل خیر و صالح و برای خدمت رسانی به مردم استفاده کنند .
امام جمعه پلدختر یکی از آفت های مدیریت را از دست رفتن فرصت ها دانست و بیان کرد: مدیر خوب باید گروه کاری اش را بر اساس توان و مسئولیت پذیری آنها انتخاب کند و منشا خیر باشد .
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان با بیان این که طرح تحول نظام سلامت ، گامی موثر برای عدالت است اظهار داشت:برنامه تحول نظام سلامت ، اعتماد و رضایت مندی مردم را ارمغان آورد
دکتر علی آسترکی افزود: مهمترین هدف طرح تحول نظام سلامت ، رضایتمندی بیماران و کاهش هزینه های درمانی و موفق ترین برنامه و شاخص ترین کار دولت تدبیر و امید در راستای منویات مقام معظم رهبری است .
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان بیان کرد: کاهش هزینه های پرداختی ، طرح نوسازی هتلینگ و ارتقا کیفیت خدمات درمانی در درمانگاه هاو بیمارستان ها از مزایای این طرح می باشد .
وی عنوان کرد : رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با سرمایه گذاران قراردادی منعقد کرده تا آنها به عرصه بهداشت و درمان استان ورود پیدا کنند که درآینده جهش های خوبی در استان اتفاق خواهد افتاد و موجب اشتغالزایی خواهد شد .
دکتر آسترکی گفت: آمار مرگ و میر مادران در شهرستان پلدختر به صفر رسیده و درآینده آینده اقدامات خوبی در شهرستان انجام خواهد شد .
در ادامه این مراسم دکتر ناصر بابایی به عنوان سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدختر معرفی و از خدمات دو ساله احمد کرموند سرپرست سابق این شبکه قدردانی شد .
دکتر ناصر بابایی دارای 15 سال سابقه خدمت ، و رییس ، معاون و معاونت فنی شبکه بهداشت و درمان پلدختر را در کارنامه خدمتی خود دارد .
وی قبل از این انتصاب پزشک خانواده روستای سراب حمام از توابع شهرستان پلدختر بود

اسما اسماعیل پور

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 539438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =