بازیگر و کارگردان «افرا»، امشب به سریالیست خواهند آمد

پژمان بازغی (بازیگر) و بهرنگ توفیقی (کارگردان)، مهمانان امشب «سریالیست» هستند که در این برنامه، از سریال «افرا» خواهند گفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برنامه «سریالیست»، امشب (پنجشنبه ۱۳ آبان)، میزبان کارگردان و بازیگر سریال «افرا» است و سیدجواد هاشمی نیز پرونده سریال‌های دانش‌آموزی را در برنامه باز می‌کند.

پژمان بازغی (بازیگر) و بهرنگ توفیقی (کارگردان)، مهمانان اولین بخش از «سریالیست» هستند که به پرسش‌های پدرام کریمی (مجری برنامه) پاسخ خواهند داد. سریال «افرا»، شهریور و مهر امسال از شبکه یک سیما روی آنتن رفت.

در بخش نوستالژی «سریالیست»، علیرضا رئیسی به برنامه می‌آید و از خاطرات دوران کودکی و نوجوانی‌اش و سریال‌هایی چون «دنیای شیرین» و «قطار ابدی» می‌گوید که در دهه هفتاد از شبکه‌های یک و سه پخش شدند.

اجرای بخش پرونده هفته «سریالیست» را هم سیدجواد هاشمی بازیگر برعهده دارد و در هفته ملی نوجوان و روز دانش‌آموز، به سریال‌های دانش آموزی می‌پردازد.

«سریالیست» به تهیه‌کنندگی محمد باریکانی و مجتبی فرجی و با اجرای پدرام کریمی، کاری است از گروه تاریخ، فرهنگ و هنر شبکه یک که پنجشنبه‌ها ساعت ۲۳:۱۵ از شبکه یک پخش می‌شود.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 540443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =