منطقه 8 کرج حائز رتبه اول جذب درآمدی میان مناطق 12گانه شد

منطقه 8 شهرداری کرج رتبه اول درآمدی را در فروردین و اردیبهشت ماه سال جاری به خود اختصاص داد.

 به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج مدیر منطقه 8 شهرداری کرج ،اعلام کرد و گفت: این منطقه با تلاش و همت مضاعف پرسنل خود موفق شد تا در زمینه بودجه درآمدی رتبه نخست را در فروردین و اردیبهشت ماه سال 95 در میان مناطق 12گانه شهرداری این کلانشهر کسب کند.

سعادت بیان کرد: طی برنامه ریزی های در نظر گرفته شده منطقه در حوزه های مالی، عمرانی، خدماتی و... از ابتدای سال 95؛ شاهد روند رو به رشد و نمودار مثبت جذب درآمد در ماه های ابتدایی سال بودیم که این روند موجب کسب رتبه مذکور شده است.

این مسئول افزود: کسب رتبه نخست درآمدی در فروردین ماه بصورت نقدی و تهاتری و اردیبهشت ماه بصورت نقدی باعث خواهد شد تا در برنامه ریزی ها، ارائه خدمات، انجام فعالیتهای عمرانی و خدماتی گام های موثرتری در منطقه 8 شهرداری کرج برداشته شود و به این وسیله موجبات رضایت هر چه بیشتر شهروندان و آبادانی منطقه را شاهد باشیم.

وی خاطر نشان کرد: توفیق در جذب و تحقق درآمدی شهرداری این بخش از کلانشهر کرج همچنین مرهون تعامل شهروندان و پرداخت به موقع عوارض و مطالبات آنها به دستگاه خدمات رسان شهرداری می باشد.

مدیر منطقه 8 شهرداری کرج در پایان یادآور شد: شهرداری یک نهاد مردمی است و تلاش دارد از طریق خدمات رسانی گسترده به شهر و شهروندان اداره مطلوب شهر را به نحو احسن انجام دهد؛ شهروندان نیز در این زمینه می توانند با پرداخت به موقع عوارض مدیریت شهری را در ارائه خدمات عمرانی، فضای سبز و خدمات شهری و اجرای پروژه های جدید یاری کنند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 540798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =