چهره شاخص اصولگرایان در مجلس از دیدار حدود 30 تن از نمایندگان با آیت الله آملی لاریجانی خبر داد و گفت : در این دیدار در خصوص پرونده های مهم مفاسد مالی صحبت شد.

الیاس نادران در گفتگو با خانه ملت، با بیان اینکه این دیدار عصر امروز در دفتر آیت الله لاریجانی انجام شد گفت: در این دیدار هم نمایندگان و هم رییس قوه قضاییه ضمن تبریک عید نوروز در خصوص پرونده های مهم مفاسد اقتصادی مذاکرات مهمی داشتند.

اهم اظهارات وی را در ادامه بخوانید.

  • بحث در این جلسه دو طرفه بود و هم مجلس از اقدامات قوه قضاییه در جهت مقابله با دانه درشت ها تقدیر و تشکر کرد و نمایندگان انتظارات خود را از قوه قضاییه مطرح کردند و نسبت به ایجاد تقویت امید در مردم در راستای اجرای عدالت اسلامی و پرهیز از ضعیف کشی از سوی این قوه تاکید کردند.
  • در ادامه این جلسه ریاست قوه قضاییه ضمن تشریح ابعاد بعضی از پرونده های مفاسد مالی و مقصرین فتنه های پس از انتخابات، اقدامات انجام شده و اراده قوه در خصوص پیگیری مسائل تا نتیجه نهایی را تشریح کرد.
  • مواضع آیت الله آملی لاریجانی رییس قوه قضاییه و اقدامات انجام شده از سوی این قوه در راستای مبارزه با مفاسد مالی بسیار امیدوار کننده بود و ما امیدواریم مردم خبرهای خوشی در راستای اجرای عدالت اسلامی به خصوص در مبارزه با دانه درشت ها از سوی قوه قضاییه بشنوند.
  • جلسه با رییس قوه قضاییه بسیار مثبت بود و نمایندگان اراده ای در این قوه در راستای مبارزه با مفاسد مشاهده کردند.
کد خبر 54202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =