۰ نفر
۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۴:۰۰
همایش «طلایه‌داران تبلیغ» در همدان

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان از برگزاری همایش طلایه داران تبلیغ استان همدان ویژه ماه رمضان خبر داد و افزود: این همایش بررسی راهکارها و شیوه‌های اصولی تبلیغ برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از همدان ؛ حجت‌الاسلام علی دشتکی، مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان با اعلام مطلب فوق افزود: همایش «طلایه‌داران تبلیغ» در راستای انجام هماهنگی‌ها، تبادل افکار و اندیشه‌ها و بررسی راهکارها و شیوه‌های اصولی تبلیغ و همچنین تبیین سیاست‌ها، رویکرد و اولویت‌های تبلیغی ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

وی افزود: سازماندهی مبلغین جهت اعزام به مناطق تبلیغی شهرها و روستاهای استان با توجه به شناسایی و درخواست‌های مناطق تبلیغی، ارائه سرفصل‌های تبلیغی و ایجاد وحدت رویه در بین مبلغین اعزامی برای جریان‌سازی مثبت و متناسب با اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی در جامعه از دیگر اهداف این همایش است.
حجت‌الاسلام دشتکی خاطرنشان کرد: مبلغان و روحانیون در جامعه ما وظیفه تبیین و تشریح احکام و امور دینی را به‌گونه قابل درک برای عموم مردم برعهده دارند، براساس شعار سال مبلغین اعزامی می‌توانند از فرصت ماه مبارک رمضان که ارتباط مردم با مساجد و تکایا افزایش پیدا می‌کند، راهکارهای تحقق منویات رهبری و نهادینه‌ کردن اقتصاد مقاومتی را برای مردم تشریح کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان ادامه داد: در این راستا این اداره جزوه‌ای مشتمل بر آیات قرآنی و روایات معصومین‌(س) در خصوص سبک زندگی اسلامی و اقتصاد مقاومتی تهیه نموده و در اختیار شرکت کنندگان در همایش قرار می‌دهد.

وی یادآور شد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، این همایش استانی با حضور 500 نفر از مبلغین و استان همدان در روز چهارشنبه، 12 خردادماه از ساعت 9/30 تا اذان ظهر در سالن همایش باشگاه معلمان همدان برگزار می‌شود.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 542085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =