امیلی بلانت در نقش یکی از مشهورترین شخصیت‌های تاریخ سینما/مری پاپینز دوباره جان می گیرد

امیلی بلانت و لیل‌مانوئل میراندا در دنباله مری پاپینز ایفای نقش ‌می‌کنند. داستان این فیلم 20 سال پس از وقایع نخستین فیلم روی می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، استودیوی والت‌دیزنی سه‌شنبه اعلام کرد که امیلی بلانت ستاره فیلم «به‌سوی جنگل» در دنباله فیلم کلاسیک «مری پاپینز» نقش اصلی را بازی می‌کند. از مدت‌ها پیش این بازیگر به عنوان گزینه اصلی بازی در این فیلم شناخته می‌شد.

لین‌مانوئل میراندا خالق و بازیگر تئاتر موزیکال «همیلتون» نیز در این فیلم حضور دارد. او در این اثر سینمایی نقش شخصیتی تازه به نام جک را بازی می‌کند.

این فیلم که «بازگشت مری پاپینز» نام دارد، بر زندگی مایکل بنکس و سه فرزندش پس از یک تراژدی و کمک‌های مری پاپینز و جک به آن‌ها تمرکز دارد.

کارگردانی این اثر سینمایی را راب مارشال برعهده دارد و فیلمنامه آن را دیوید مگی می‌نویسد. برای نوشتن ترانه‌های فیلم مارک شیمن و اسکات ویتمن که جایزه تونی را در کارنامه دارند،  گزینه‌های اصلی هستند.

سال گذشته پس از اعلام خبر ساخت فیلم، مارشال گفت که این اثر با اقتباس از موزیکال کلاسیک «مری پاپینز» ساخته نمی‌شود، و به جای آن داستان خود را از هفت کتاب دیگر پی‌ال تراورس درباره این پرستار کودک جادویی اقتباس می‌کند.

فیلم موزیکال «مری پاپینز» با نقش‌آفرینی جولی اندروز سال 1964 به سینما آمد. این فیلم با فروشی برابر با 100 میلیون دلار و دریافت پنج جایزه اسکار به یکی از کلاسیک‌های سینما تبدیل شد.

منبع: گاردین / 31 می

58241

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 542244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =