سایت فدراسیون فوتبال نوشت؛ دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران می گوید در فوتبال دنیا چیزی به نام بازی آسان وجود ندارد و مقدونیه حریف سختی برای تیم ملی خواهد بود.

عليرضا حقيقي  درباره شرايط تيم ملي پيش از ديدار برابر مقدونيه اظهار كرد: خوشبختانه شرايط خوبي در مقدونيه وجود دارد. ديروز يك جلسه در هتل و يك جلسه هم در كمپ تيم ملي اين كشور تمرين كرديم. امكانات كمپ تيم ملي مقدونيه شرايط معمول براي تمرين يك تيم را دارد و ما توانستيم بر روي چمن اين كمپ تمرين خوبي را انجام دهيم.
او درباره ديدار فردا هم گفت: در فوتبال چيزي مشخص نيست ضمن اينكه نمي شود بر اساس رده و رنكينگ درباره تيمي قضاوت كرد. هر تيمي كه تدارك بهتري ديده باشد و بهتر بازي كند، پيروز مي شود و هر تيمي كه از امكانات مناسب استفاده نكند، نتيجه نمي گيرد. مقدونيه تيمي فيزيكي و سرعتي است و مطمئنا اگر قرار باشد اين تيم يا هر تيم ديگري را دست كم بگيريم قطعا لطمه مي خوريم. به قول سرمربي تيم ملي اسم بازيهايي چون بازي با مقدونيه دوستانه است چرا كه هر تيمي براي برد وارد زمين مي شود و هر چه در توان دارند مي گذارند.
حقيقي درباره شرايط تمريني دروازه باني در تيم ملي هم گفت: ما تمرينات خوب و به روزي داريم و دن گاسپار براي هر تمرين تنوع زيادي تدارك مي بيند و تا به حال نشده دو روز پشت سر هم تمرين تكراري داشته باشيم.
حقيقي درباره نزديك شدن به آغاز رقابتهاي انتخابي جام جهاني هم گفت: فوتبال رشته لحظه هاست و مطمئنا تمام حريفان مي آيند كه يكي از در سهميه صعود مستقيم به جام جهاني را بگيرند. ما هم تيم اول آسيا هستيم و مي خواهيم براي دومين بار پياپي به جام جهاني صعود كنيم. كار خيلي سختي است و اگر امكانات مناسب نباشد نمي توانيم اين كار را انجام دهيم. حريفان ما از مدتها قبل كارشان را شروع كرده اند و مي خواهند به هر نحوي شده به جام جهاني صعود كنند. ما بايد تدارك خوبی داشته باشیم و با انجام بازيهاي دوستانه خوب و برگزاري اردوهاي منظم راهمان را براي دومين صعود متوالي به جام جهاني فراهم كنيم.

252 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 542250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =