وزیر ورزش علاقه ای به دخالت در امور فنی باشگاه استقلال ندارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امسال برخلاف سال های گذشته، هیات مدیره استقلال تاکید فراوانی بر تایید سرمربی جدید تیم توسط وزیر ورزش دارد. تا پیش از این دیده نشده بود که هیات مدیره هیچ باشگاهی تاکید کند که سرمربی جدیدش باید توسط وزیر ورزش تایید شود. استقلالی ها حتی امروز بیانیه ای هم صادر کردند که به طور رسمی اعلام کنند منصوریان فقط به شرط تایید وزیر ورزش سرمربی استقلال خواهد شد.
اما در این مورد موضع وزارت ورزش چیست؟ آیا وزیر ورزش در چنین مسائلی هم دخالت می کند؟ مازیار ناظمی مدیر روابط عمومی وزارت ورزش در این مورد به خبرآنلاین می گوید: «وزیر ورزش در این مسائل دخالتی نمی کند. فقط به عنوان رئیس مجمع، چون قرار است برای یک تیم دولتی هزینه شود، به ایشان اطلاع می دهند. مثل خیلی جاهای دیگر.»
ناظمی ادامه می دهد: «وزیر ورزش در بحث های فنی دخالتی ندارند. هیات مدیره، خودش تصمیم می گیرد و وزیر هم فقط مطلع می شود. این طور نیست که وزیر دخالتی در مسائل فنی داشته باشد.»

گفته می شود استقلالی ها با کشیدن پای وزیر به میان این ماجرا، قصد دارند مسئولیت نتایج ضعیف احتمالی را به گردن او بیندازند اما ناظمی در این مورد می گوید: «انتخاب و معرفی سرمربی مسئولیت هیات مدیره و مدیر عامل است و کلیه تصمیمات و برنامه های خود را در بخش های مختلف بصورت کلان به اطلاع رئیس مجمع می رسانند. مسئولیت تمامی موارد با هیات مدیره و مدیر عامل و کمیته فنی باشگاه است.»
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 542384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =