خبرآنلاین، پل ارتباطی شما برای پی گیری مشکلاتتان است و نهایت تلاش را برای حل کردن مشکلات شما به کار می بندد.

شما می توانید با مراجعه به این صفحه مشکل خود را در قالب کامنت برای ما بنویسید تا ما آن را پی گیری کنیم. خبرآنلاين ضمن انتشار کامنتهاي مخاطبان، مشکلات را به دستگاههاي اجرايي ذيربط ارجاع مي دهد و در صورت دريافت پاسخ، آنها را منتشر مي کند.


شرایط درج کامنت در گروه "مشکلات مردم":
- لطفا به تاریخ خبر برای گذاشتن کامنت دقت کنید ومشکلات خود را زیر مطالب قدیمی ننویسید.
- کامنتهايي که حاوی توهين باشد انتشار نمي يابد.
-کامنت هایی که طبق قانون مطبوعات، انتشار آن منع داشته باشد، منتشر نمی شود.
- از بیان مشکلات شخصی و خصوصی که تعداد زیادی از شهروندان با آن درگیر نیستند، بپرهیزید.
-مشکلات شهر، محله و استان خود را نیز می توانید از این طریق منعکس کنید.
- اگر مشکلات عنوان شده با ذکر مشخصات کاربر یا کسانی که با این مشکل درگیر هستند، باشد، امکان پیگیری آن راحت تر خواهد بود.
-برای اطلاع از پیگیری های خبرآنلاین درباره مشکلی که طرح کرده اید و پاسخ مراجع ذی صلاح، هر روز به بخش "مشکلات مردم" مراجعه کنید.

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 542426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمدمهدی A1 ۰۳:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
    3 0
    با سلام کشورهای زیادی هستند در دنیا که برای مصرف اینترنت ترافیک مصرفی یا رایگان یا بسیار ناچیز و یک مبلغ کلی بنا بر سرعت ماهیانه دارند حالا ما بیشتر از پول تلفن باید پول حجم اینترنت بدیم در ایران فرضا" چهار تا خبر بخونیم و ویدئو آنلاین ببینیم قسمتی از یک گیگ تمام میشه چرا رسانه ها در اینباره فعالیتی ندارند که مکردم بتونند اینمترنت ارزان تری داشته باشند و بیشتر از سایتهای موردنیاز خود بازدید کنند باتشکر
  • بی نام IR ۰۴:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
    2 0
    آیا نصب تابلوی ممنوعیت تردد برخی وسائط نقلیه در تونل توحید برای خنده است؟ موتور سیکلت ها که خط اضطرار در تونل توحید را قبضه کرده اند، همچنین اتوبوس و مینی بوس بعضا نظامی، خاور و کامیون به راحتی هر روزه در تونل توحید با وجود ممنوعیت، تردد میکنند. نکته جالب این است که بنده تردد بیشتر این وسائط نقلیه را هر روز شاهد هستم و اینکه مامور راهنمایی رانندگی مستقر در ابتدای تونل توحید از هر دو مسیر، نیز مانع ورود آنها به تونل نمیشود. آیا بهتر نیست که تابلوی ممنوعیت تردد آنها را بردارند که بیش از این توهین به بقیه رانندگان نشود؟؟ و اینکه برخی از ماشینها با علم به اینکه عبور از خط اضطرار جریمه ای برای آنها ندارد، به راحتی هر روزه با سرعت بسیار بالا از آن تردد میکنند، لطفا پیگیری عاجل.
  • بی نام A1 ۰۶:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
    2 0
    صبح ها از ساعت 7:30 به بعد در بزرگراه رسالت مقابل ایستگاه مترو مصلی هرج و مرج ترافیکی ایجاد شده توسط خودرو ها ی مسافربرعبوری و اتوبوس های خصوصی شرکت واحد که برای سوار کردن حتی یک مسافر بیشتر؛ تعلل و توقف های طولانی مدت انجام میدهند و قالبا" تا وسط بزرگراه مسدود میشود، بدون حظور حتی یک مامور پلیس راهور یا مثلا" یک ناظرو بازرس شرکت واحد، بسیار دیدنی است
  • حسین دلیری خمامی A1 ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
    3 0
    با سلام من در حال ساختن یک ساختمان در منطقه 22 تهران شهرک چشمه هستم این ملک شخصی برای اعضاء خانواده ساخته میشود مشکلات من مربوط به شهرداری منطقه می باشد برای هرچیزی مبالغ هنگفتی دریافت میکند برای دو بار بازدید دفتر خدمات الکترونیک بیش از 550هزار تومان دریافت میکند تازه بعد باید در شهرداری منطقه بابت هر کار مبالغ ده ها میلیونی پرداخت کنید خلاصه اینقدر پول میگرند آدم ار کرده خود پشیمان میشود.
  • بی نام IR ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
    1 0
    من فروشنده ام ، یک خریدار چک داده خرید کرده ،موقع سررسید چک بانک میگه کلی چک برگشتی داره. مگر قرار نبود سیستم اینترنتی استعلام چک راه اندازی بشه . چرا کسی به فکر معضلات چک نیست . چقدر مردم باید ضرر و تاوان بدن. بانک ها به جای اینکه به فکر مردم باشن شدن کمک کلاهبردارها.
  • منتظران قوانین جدید معافیت IR ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
    16 0
    بلاخره چی شد این قانون؟
  • حمید DE ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
    0 0
    با سلام درکدام مملکت اینقدر معلم بی ارزش است که پاداش پایان خدمت از ۹۳ تا بازنشستگان هنوز پرداخت نشده بی شرمی هم حدی دارد
  • احمد A1 ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
    0 0
    سلام من بامرکز استانم بندرعباس 240کیلومترفاصله دارم ومتاهل،اعزام به خدمتم برج4افتادم نیروی دریایی ارتش سیرجان،که بعدش میفتم بندرعباس،من سوالم اینه مگه قرار نبود افراد متاهل قراره خدمتشون توشهرمحل سکونت همسرباشه،شهرمون نیروی ارتش نداره،آیا راهکاری برای حل مشکل من وجود داره؟