امسال 4 مرکز جدید روستائی و شهری در استان همدان افتتاح شده است و در حال حاضر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با 39 مرکز ثابت و سیار روستایی، شهری ، پستی ، خدمات رسانی به کودکان و نوجوانان همدان را دنبال می کند.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از همدان ؛ محمدرضا جوادی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، که ظهر امروز در جمع خبرنگاران سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود:

یکی از اصلی ترین محورهای کانون پرورش فکری موضوع اوقات فراغت است که امسال 289 عنوان برنامه در راستای غنی سازی اوقات فراغت ویژه کودکان و نوجوانان برگزار می شود.


وی خاطرنشان کرد: قصه گوئی، شعر خوانی، کاردستی، معرفی شخصیت ها، بحث آزاد، برگزاری کارگاه های هنری و فرهنگی از مهمترین برنامه های کانون پرورش فکری ویژه کودکان و نوجوانان است.


جوادی با اعلام اینکه جامعه هدف کانون پرورش فکری سنین 7 تا 17 سال است، تصریح کرد: توجه به فرهنگ بومی (هنر و ادب) استان، تقویت باورهای دینی و پرورش حس دینی در برنامه‌ها، توجه به فعالیت‌های گروهی وی‍ژه اعضا از مهمترین برنامه‌های امسال است.


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان یادآور شد: با توجه به سیاست های کلان دولت افزایش نیروی انسانی نداشتیم و این در حالیست که افزایش کیفی برنامه ها و توسعه مراکز سیار روستائی و شهری کانون پرورش فکری مد نظر است.


وی افزود: در سال گذشته 26 هزار نفر از برنامه های اوقات فراغت کانون پرورش فکری بهره مند شدند و پیش بینی می شود امسال با 10 درصد رشد مواجه شویم.

وی از افتتاح مرکز فراگیر کانون پرورش فکری در استان همدان نیز خبرداد و گفت: مرکز فراگیر کانون پرورش فکری ویژه کودکان با محدودیت های جسمانی در مرکز شماره سه همدان تا پایان سال جاری افتتاح خواهد شد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 543229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =