غلام پیروانی که گفته بود محال است به تیم ملی برگردد ، باری دیگر هدایت تیم امید را می پذیرد

 پیروانی که هفته قبل در برنامه نود ، همه رنجنامه یکساله گذشته اش را در برنامه نود برای مردم شرح داد ، پس از تماس چند تن از فرماندهان بازنشسته سالهای جنگ تحمیلی و خواست آنها از او برای بازگشت به تیم ملی امید ، قبول کرد در صورتی که شرایط برای موفقیت او فراهم شود به تیم امید برگردد. پیروانی که با برخوردی سرد از سوی مسولان فدراسیون فوتبال مواجه شده و به دلیل کسر ناگهانی مبلغ قراردادش ، به این نتیجه رسید  که فدراسیون او را نمی خواهد . 10 روز پس از جدایی اش به این باور رسیده است که جدایی او از تیم ملی نه به خواست مدیران فدراسیون که با هدف ضربه زدن به کادر اجرایی فوتبال بوده است. او که دوستانی بسیار صمیمی چون عزیز محمدی را در هیات رئیسه تشکیلات فوتبال کشور دارد به واسطه دوستان قدیمی مشترک شان که از فرماندهان ارشد سالهای جنگ بوده اند حاضر شد تا دلایل مسولان فدراسیون را بشنود و پس از این موافقت ضمنی اش را برای از سر گیری مذاکرات اعلام کرد.

این مربی دوست داشتنی که بسیاری از فوتبال دوستان ایمان دارند می تواند برای اولین بار پس از سی سال تیم امید ایران را به المپیک برساند البته رای بازگشت به فوتبال ، دغدغه بزرگی دارد . اینکه عده ای گمان نکنند او برای پول قهر کرده و رفته و تا قراردادش افزایش یافته بر می گردد؛« مدیون است اگر کسی چنین فکری را درباره ام کند. من هیچ قت برای پول از تیم ملی جدا نشدم. من جدا شدم چون فکر می کردم نمی توانم ثمر بخش باشم . این را در برخورد های مسولان فوتبال با خود می دیدم.» پیروانی این جمله را اواخر هفته قبل و زمانی که ایمان داشت دیگر به تیم امید بر نمی گردد ، به خبرآنلاین گفته بود اما بازی حالا برای او تغییر کرده است.

پیروانی نمی خواهد مسبب تغییرات در فدراسیون فوتبال شود. جدایی تلخ او بهترین دستاویز برای جمعی است که صندلی فدراسیون فوتبال را نشانه گرفته اند. واکنش عامه مردم از یکسو و نهادهای ارزشی از سوی دیگر در ماجرای کار رفتن پیروانی بهانه ای شد تا صندلی کفاشیان برایش لرزان شود اما توضیحات رئیس قانونی تشکیلات فوتبال توانسته است برای غلام پیروانی قانع کننده باشد چون او هم پی برده است رفتن کفاشیان یعنی تسلط بیش از گذشته جمعی مدیر سیاسی نا آشنا با ورزش که می خواهند ، فوتبال را در راستای اهداف غیر فوتبالی شان بکار بگیرند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 54370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شيرازي IR ۰۷:۵۹ - ۱۳۸۹/۰۱/۲۴
    0 0
    جناب پيرواني من ازطرفداران شما بودم ولي با مظلوم نمائي ها وارقام دريافتي وادعاهاي تازه شما ومقايسه آن با حقوق كارگران . كه خير بابهترين مهندسان پزشكان كشورنيز قابل مقايسه نيست وچرا شما حاضر نيستيد مربي خارجي وارد كشور شود.