رسیدگی به پرونده زمین خواران خارج از نوبت/ آمادگی دادستانی برای همکاری با سایر دستگاهها

رئیس دادگستری شهرستان دلفان گفت : پرونده زمین خواران و متصرفان اراضی ملی و منابع طبیعی این شهرستان در خارج از نوبت مورد بررسی قرار می گیرد

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین لرستان ،علی صفر بیرانوند روز سه شنبه در جلسه شورای نظارت بر منابع طبیعی شهرستان دلفان افزود: عزم دستگاه قضا برای برخورد با متخلفان جدی است و بشدت با کسانی که قصد طمع منابع ملی را داشته باشند برخورد می شود .
فرماندار شهرستان دلفان نیز منابع طبیعی را متعلق به نسل های آینده دانست و خواستار نظارت و دقت دستگاههای متولی برای جلوگیری از تخریب منابع و اراضی ملی شد .
جعفر طولابی افزود: پدیده زمین خواری یکی ازمعضلات اساسی کشور است و این پدیده به صورت فراگیر در دیگر نقاط در حال گسترش است .
محمد رومیانی دادستان شهرستان دلفان نیز رسالت دستگاههای جهاد کشاورزی ، منابع طبیعی، شهرداری، نیروی انتظامی و راه و شهرسازی این شهرستان برای صیانت از منابع ملی را سنگین خواند و گفت : قانون بطور واضح وظایف این دستگاهها را مشخص کرده است .
وی ،از آمادگی لازم این دادستانی برای همکاری با دستگاههای مربوطه را اعلام کرد و گفت : با شدت با متخلفان و متصرفات اراضی ملی برخورد خواهد شد .
شهرستان دلفان با 150 هزار نفر جمعیت و 444 روستا در شمال غربی استان لرستان واقع شده است

ایرنا/

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 543954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =