ابوالحسنی خبر داد: 4 پروژه در ماه مبارک رمضان به بهره برداری می رسد

عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: امسال در ماه مبارک رمضان شاهد بهره برداری از چهار پروژه ی عمرانی ، از جمله تقاطع غیر همسطح هامی و کیانپور همچنین ساختمان اداری شهرداری منطقه 11 خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، حمیدرضا ابوالحسنی با بیان اینکه پروژه های عمرانی مدیریت شهری کرج طبق روال گذشته در حال پیشرفت و انجام است، اظهار داشت: شورای شهر کرج این نوید را به شهروندان می دهد که در این ماه مبارک چهار پروژه عمرانی افتتاح می شود که به دنبال این اقدام با کاهش بار ترافیکی و تسهیل درعبور و مرور روبرو خواهیم شد.

این مسئول در ادامه ضمن تبریک به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان گفت: معاونت و سازمان فرهنگی شهرداری کرج و در مجموع مدیریت واحد شهری در صدد هستند ضمن همراهی با امام جمعه کرج، اقداماتی در راستای جلوه ی زیبایی های ماه مبارک رمضان در سطح شهر انجام دهند.

رئیس شورای شهرستان کرج افزود: همه ما در طول سال مهمان خداوند هستیم اما در این ماه مبارک علاوه بر فزونی نعمت خداوندی به لحاظ معنوی نیز مهمانی ویژه ای به لحاظ معنوی برای بندگان ترتیب داده شده است.

وی تصریح کرد: امیدواریم زمینه استفاده از سفره معنویات خداوندی برای همه مهیا باشد اما رعایت اخلاقیات برای کسانی که نمی توانند به این امر توفیق یابند از بدیهیاتی است که سفارشات زیادی به آن شده است؛ همچنین رعایت مراتب امر به معروف نیز از الزاماتی است که باید به آن اهتمام ورزید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 544294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =