تولید 30 قصه صوتی برای کودکان در کانون پرورش فکری آذربایجان غربی

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی 30کتاب ازانشارات کانون را به قصه‌های صوتی تبدیل می‌کند.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، جواد زاهدي مدير كل كانون استان با اعلام اين خبر گفت: توليد محتوا براي فضاي مجازي، امكان استفاده از كتاب‌هاي كانون براي كودكان و نوجوانان با نيازهاي ويژه(نابينا) و معرفي كتاب‌هاي كانون به خانواده‌ها و افكار عمومي را از اهداف اين طرح خواهد بود.
وي افزود: از آن‌جا كه فعاليت كودكان با نيازهاي ويژه جسمي(نابينا، ناشنوا و...) در كنار ديگر كودكان از اهداف كانون است بنابراين اين نوع از توليدات ارتباط اين دست از كودكان را با كانون و كتاب‌هاي آن تسهيل مي‌كند.
زاهدي با تاكيد بر اين‌كه كتاب‌هاي كانون بايد به هر شكل و از هر مسير ممكن در اختيار كودكان و يا خانواده‌هاي آن‌ها باشد گفت: اين كار گام اول كانون استان براي توليد محتوا در فضای مجازي است و سعي خواهيم كرد كه به شيوه‌هاي مختلف مانند توليد انيميشن‌هاي كوتاه و يا موسيقي‌هاي كودكانه ادامه يابد.
شایان ذکر است، بر همين اساس خانواده‌ها مي‌توانند با عضويت در كانال تلگرامي اداره كل كانون استان به آدرس @kanoonparvareshazargharbi هر جمعه يك قصه‌ را با عنوان قصه عصر جمعه از اين كانال دريافت كنند.
اين قصه‌ها كه توسط سميه رادمنش مربي كارگاه‌هاي ترمي نمايش خلاق و نمايش عروسكي كانون مجتمع اروميه و مجري راديويي قصه‌گويي مي‌شود براي گروه‌هاي سني"ب" و "ج" به دو زبان فارسي و تركي منتشر خواهد شد.
اين برنامه كه با همكاري مشترك معاونت فرهنگي و روابط‌عمومي اداره كل كانون استان اجرا مي‌شود از 21 خرداد 95 مصادف با اولين جمعه ماه مبارك آغاز و به مدت 30 هفته ادامه خواهد داشت.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 544522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =