۰ نفر
۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات انتظامی همدان گفت: فردی که تصاویر شخصی شهروند همدانی را با الفاظی زشت در شبکه های اجتماعی منتشر کرده بود دستگیر شد.

به گزارش خبر آنلاین از همدان ؛ سرهنگ اکبر امینی، رئیس پلیس فتا استان طی گفتگویی با اعلام مطلب فوق افزود: فردی با مراجعه به پلیس فتا از انتشار تصاویر شخصی همراه با کلمات زشت ودر فضای مجازی خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: پس از تشکیل پرونده و بررسی موضوع توسط کارشناسان پلیس فتا مشخص شد فرد ناشناسی تصاویر شاکیه را با درج الفاظی رکیک ویرایش کرده و همراه با شماره تلفن وی در چندین گروه تلگرامی انتشار داده است.

رئیس پلیس فتا استان همدان یادآور شد: این اقدام نادرست موجب تماسهای مکرر و مزاحمتهای طولانی برای شاکیه شده است.

سرهنگ امینی افزود: با انجام اقدامات فنی و با بکارگیری شگردهای خاص پلیسی، فردی با هویت معلوم شناسایی، و پس از دریافت دستور از مقام قضایی دستگیر شد.

وی گفت: متهم به بزه ارتکابی اعتراف کرده و در بازجویی های فنی عنوان کرد تصاویر شخصی شاکیه را یکی از دوستان در اختیار وی برای انتشار در فضای تلگرام در اختیار او قرار داده است.

این مسئول انتظامی در فضای مجازی اظهار داشت: دوست متهم بعلت کینه و با انگیزه انتقام گیری اقدام به قرار دادن تصاویر شخصی شاکیه در اختیار دوست خود کرده و متهم نیز در اقدامی نادرست این تصاویر را در گروههای مختلف تلگرامی انتشار داده است.

سرهنگ امینی از شهروندان استان خواست در صورت مواجهه با موارد مشابه مراتب را به قسمت گزارش مردمی سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir یا با شماره تلفن 0812182674 اطلاع دهند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 544684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =