فرانسه اولین پیروز یورو2016/ستاره پایت بود!

دمیتری پایت به کمک تیم ملی کشورش آمد تا بازی افتتاحیه را فرانسوی ها ببرند.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین؛ اولین بازی گروه 1 بازی های جام ملت های اروپا 2016 بین فرانسه و رومانی از ساعت 23:30 آغاز شد. در ابتدا این تیم رومانی بود که وقتی تنها 6 دقیقه از بازی گذشته بود یک موقعیت بسیار خطرناک روی دروازه میزبان ایجاد کرد و می توانست این تیم را غافلگیر کند. ولی هوگو لوریس دروازه بان خروس ها تیمش را نجات داد و اجازه نداد اولین گل بازی ها برای رومانی به ثبت برسد. در مقابل دفاع متسحکم رومانی هم اجازه خلق موقعیت آنچنانی به فرانسه نداد. تنها حمله خطرناک فرانسه توسط گریزمن انجام شد که ضربه سر او به تیر دروازه حریف برخورد کرد. رات و چریچس از رومانی در نیمه اول کارت زرد گرفتند.

در شروع نیمه دوم فرانسه با درخشش پایت بازی بهتری به نمایش گذاشت. فضای مثبت ورزشگاه هم عامل مضاعفی شده بود برای مردانی که نمادشان خروس است. آنها این قدر فشارآوردند تا در دقیقه 57 توسط الیور ژیرود به گل رسیدند. سانتر پایت و ضربه سر این بازیکن ، درحالی که برخوردی هم با دروازه بان رومانی داشت ، ورزشگاه استاد دو فرانس را به مرز انفجار رساند. سعید مظفری زاده کارشناس داوری مقیم کانادا اعتقاد داشت اولین گل جام خطا بوده است. 
قبل از این گل البته یاران یوردانسکو که از سرزمین دراکولا  آمده اند ، می توانستند توسط استانچو به گل برسند اما این مهاجم شماره 19 قدر فرصتش را ندانست .
دقایقی بعد اشتباهی عجیب از پاتریس اورا ، مهاجم شماره 10 رومانی را سرنگون کرد. خطای اورا روی استانچیو که قبل از بازی منصوریان او را ستاره رومانی لقب داده بود ، کافی بود تا همین بازیکن ، به زیبایی تیمش را با فرانسه برابر کند. اتفاقی که استاد دو فرانس را در سکوتی مطلق فرو برد.

در دقیقه 87 بازی اما دمیتری پایت با ضربه استثنایی پای چپ توانست دروازه رومانی را باز کند. او که ستاره تیمش در این بازی بود ، با یک سوپرگل ، تیمش را در بازی افتتاحیه به پیروزی برساند. بی شک پایت ستاره این بازی بود. اولین برد جام ، در یورو2016 برای فرانسه بدست آمد و بازی هم بدون هیچ حاشیه امنیتی به پایان رسید.

41257

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 544934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =