عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به نرخ تورم و گرانی موجود که عرصه را بر اقشار متوسط جامعه به ویژه طبقه کارگر و کارمند تنگ کرده، خواستار ارتقای رفاه در نظر گرفته شده برای پرسنل شهرداری این کلانشهر متناسب با تورم موجود شد.

به گزارش خبر آنلاین البرز و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، فاطمه آجرلو با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: در حال حاضر چند دغدغه جدی در خصوص تامین رفاه پرسنل مدیریت شهری کرج وجود دارد که بحث اول کیفیت و کمیت امکانات رفاهی در نظر گرفته شده است و در درجه بعدی، تفاوت هایی است که بین پرسنل رسمی و قراردادی وجود دارد.
وی با تاکید بر اینکه کلیه پرسنل شهرداری کرج اعم از رسمی و پیمانی باید از رفاه، بسته های حمایتی و پاداش های مصوب بهره مند شوند، خاطر نشان کرد: دریافت خدمات رفاهی باید متناسب با عدالت اجتماعی باشد؛ چرا که همه خدمتگزار و خادم شهروندان هستند و یک هدف واحد را دنبال می کنند.
این وکیل مردم در شورای اسلامی شهر کرج ادامه داد: کارمندان و کارگران تنها در شرایطی قادر به ارائه خدمتی با کیفیت بالا می باشند که دغدغه ها و نیازهای مالی ایشان مرتفع گردد و همچنین در تصویب بسته های حمایتی و پاداش ها نیز نرخ بالای تورم و گرانی موجود لحاظ شود.
آجرلو در ادامه با بیان اینکه پرسنل مدیریت شهری کرج و اعضای خانواده های ایشان پتانسیلی چند هزار نفری را شامل می شوند که خدمت رسانی شایسته به ایشان نیازمند احداث درمانگاه، مجموعه خرید، سالن ورزشی، مراکز اقامتی و تفریحی اختصاصی است، تصریح کرد: باید به سمتی حرکت کنیم که پرسنل نهادها، اداره را خانه دوم خود تلقی کنند و با آگاهی از این مهم که افزایش راندمان کاری برابر با پاداش است، به دنبال خدمت رسانی صادقانه و خالصانه به ارباب رجوع باشند و برای نیل به اهداف سازمانی بیش از پیش کوشا باشند و این اصلی است که امروزه در برخی کشورهای جهان به یک ارزش سازمانی تبدیل شده است.
وی در بخش پایانی سخنانش همچنین خواستار تجدید نظر اساسی در وضعیت قراردادی برخی پرسنل مدیریت شهری کرج شد و اذعان داشت: به منظور رفع دغدغه ها و نگرانی های عزیزان از بابت امنیت شغلی و موضوعاتی از این دست، امید می رود که اقدامات عاجلی در راستای تثبیت قراردادها صورت پذیرد و شاهد تحقق عدالت اجتماعی در پرداخت حقوق، پاداش و سایر مزایا باشیم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 545373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =