دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواهان در انتخابات آمریکا به انتقادات میت رامنی از خود واکنش نشان داد و شکست وی در سال ۲۰۱۲ را مسخره کرد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ایسکانیوز، دونالد ترامپ نامزد امیدوار جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به حملات اخیر میت رامنی نامزد جمهوریخواهان در سال 2012 علیه خود واکنش نشان داد.

پایگاه هیل نوشت، ترامپ در کمپین انتخاباتی در پیتزبورگ ضمن مسخره کردن شکست رامنی در انتخابات سال 2012 گفت که اگر من جای رامنی بودم هرگز از باراک اوباما شکست نمی‌خوردم.

وی گفت: شکست رامنی واقعا خفت بار بود. او مثل یک سگ شکست خورد. الان دیگر نوبت یک نفر دیگر است. من شکست نمی‌خورم و می‌خواهم برنده شوم.

میت رامنی روز جمعه در ادامه انتقادات خود از این نامزد جمهوریخواه، به زن ستیزی، نژادپرستی و تعصبات دونالد ترامپ حمله کرده بود.

ترامپ با اشاره به این اظهارات رامنی به تمسخر افزود: حالا می‌فهمم چرا رامنی در سال 2012 شکست خورد. او اصلا ارتباطات بلد نیست. رامنی اصلا نمی‌داند زن ستیزی چیست.

رامنی اخیرا برای کنار زدن ترامپ با چند نفر از افراد بانفوذ جمهوریخواه مذاکره کرده بود تا یک کاندیدای سوم را برای مقابله با وی راهی کارزار انتخابات ریاست جمهوری آمریکا کند.

ترامپ آرای لازم برای کسب نامزدی حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را به دست آورده است.

کاندیداهای حزب جمهوری‌خواه برای اینکه بتوانند نامزدی حزب را برای انتخابات ریاست جمهوری به دست آورند به 1237 هیئت انتخاباتی نیاز دارند. ترامپ در حال حاضر رأی موافق 1238 هیئت را از آن خود کرده است.

5050

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 545389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =