برانکو فاش کرد/طارمی با اسپانیایی ها بسته/منصوریان باید هم بگوید که دربی را می برند

سرمربی پرسپولیس در اولین کنفرانس مطبوعاتی خود حرف های مهمی به زبان آورد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ برانکو ایوانکوویچ پس از اولین جلسه تمرینی پرسپولیس در فصل جدید روبروی خبرنگاران نشست و به سوالات آنها پاسخ داد:

*اعتراف کنم که دلم برای همه شما خبرنگاران تنگ شده بود. منتظر بودم که کار را شروع کنیم. از اینکه در استادیوم جدیدمان شرایط برای شما چندان مهیا نیست عذرخواهی می کنم. امیدوارم هر چه سریعتر شرایط را طوری مهیا کنیم که بتوانیم بهتر در خدمت شما باشیم.

* از آنجا که فصل نقل و انتقالات تازه شروع شده با انتظاری که از باشگاه داشته ام امیدوارم ظرف 24 ساعت آینده به پایان برسد تا هرچه سریع تر تیم را ببندیم و کار اصلی مان را آغاز کنیم.

*از لیست شش نفره ای که از بازیکنان لیگ برتری نیاز داشته ایم تکمیل شده اند. چند بازیکن جوان برای تست دادن به تمرینات مان می آیند که این هم ظرف روزهای آینده خواهد بود. همان طور که می دانید در بین تازه واردها بیرانوند، حسینی، امیری، انصاری و علوان زاده و درویشوند به جای مرتضی قدیمی پور آمده است. امیدواریم امروز موضوع قرارداد کمندانی هم حل شود. همین طور سه جا برای بازیکن خارجی داریم.

*تمرینات مقدماتی این روزهای ما برای تست گیری از بازیکنان مختلف انجام می شود تا ببینیم حاضرین در چه وضعیتی قرار دارند. پس از آن اردوی خارج از کشورمان در اوکراین برگزار می شود که از 26 ژوئن تا عید فطر به طول خواهد انجامید.

*حضور در سه جام سخت است و انتظارات بیشتر شده است. ما کاملا به این موضوع واقف و آماده ایم. طبیعی است فشار در لیگ برتر، جام حذفی و آسیا زیاد است.

*ما در لیست مان 15 بازیکن داشتیم و فقط 6 نفر می توانستند جذب پرسپولیس شوند. برخی بازیکنان به خاطر قرارداد داشتن نمی توانند به پرسپولیس بیایند. تعدادی دوست دارند جای دیگری بروند. بعضی هم دنبال مطرح کردن خودشان از راه حل های دیگر هستند که شاید به خارج بروند. با توجه به همه این عوامل ما 15 نفر را در لیست مان قرار دادیم.

*من چه زمانی گفتم سید جلال را نمی خواهم؟من پارسال هم او را می خواستم. سال گذشته نورمحمدی، مایکل، بنگر را داشتیم و شرایط به آنگونه پیش رفت.

*وضعیت عالیشاه مربوط به باشگاه است. کسانی که اینجا بودند بازیکن ما بودند. من با باشگاه حرف زدم و قرار شد ظرف 24 ساعت آینده موضوع نقل و انتقالات تمام شود.

*لازم باشد در پلی آف آسیا حضور پیدا می کنیم. ولی الان مشخص نیست که این گمانه زنی است یا تصمیم قطعی ای اف سی.

منصوریان نباید می گفت دربی را می برند؟ او باید همین را می گفت. منصوریان آمده که بهترین نتیجه را بگیرد. انتظار غیر از این نبود اما ما با این مسائل کاری نداریم. آمده ایم که باز هم نتایج خیلی خوبی بگیریم.

*ما در اوکراین بازی تدارکاتی انجام می دهیم و ملی پوشان مان هم در این اردو حضور خواهند داشت.

*طارمی آقای گل فصل بود که دوست داشتیم قراردادش تمدید شود. اما متاسفانه ایشان خواست که خارج از ایران فوتبالش را ادامه دهد و شنیدم که با یک باشگاه اسپانیایی قرارداد امضا کرده است. اینجا کاری از دست ما بر نمی آید و فقط برایش آرزوی پیشرفت و موفقیت داریم. همین طور تمایل دارم امید عالیشاه در پرسپولیس بماند و تا فردا تکلیفش روشن شود و گرنه بازیکن دیگری می گیریم. این بستگی به مذاکره عالیشاه با باشگاه دارد.


252 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 545473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =