فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه امنیت مطلوب در گروه مشارکت همگانی است ، از دستگیری یک سارق و کشف 25 فقره سرقت خودرو و داخل خودرو خبر داد.


به گزارش خبرآنلاین، سردار عليرضا صالحي گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت خودرو و محتويات داخل خودرو در سطح شهر زنجان،ماموران انتظامي شهرستان زنجان و پليس آگاهي دستگيري عامل يا عاملان سرقت را در دستور کار خود قرار دادند.
وي با اشاره به اقدامات اطلاعاتي و گشت زني هاي هدفمند، تصريح کرد: ماموران يگان امداد و ماموران انتظامي شهرستان زنجان موفق شدند يک متهم را شناسايي و در عملياتي غافلگيرانه متهم به نام " م . ح " را كه در حال سرقت در سطح شهر بود دستگير کنند.
سردار صالحي افزود: در تحقيقات و بازجويي هاي انجام گرفته از سوي پليس،سارق كه با استفاده از يك شاه كليد اقدام به سرقت خودرو و محتويات داخل آنها مي کرد، به 25 فقره سرقت در شهر زنجان معترف شد.
فرمانده انتظامي استان زنجان خاطر نشان کرد: در جريان بررسي سرقت هاي اين پرونده، پنج نفر مالخر نيز شناسايي و دستگير شدند.
اين مقام ارشد انتظامي استان زنجان با اشاره به کشف تعدادي اموال مسروقه از مخفيگاه سارق و مالخران گفت: متهمان دستگير شده به منظور پيگيري پرونده تحويل دستگاه قضائي شدند
سردار صالحي در پايان ادامه داد: براي پيشگيري از وقوع آسيب هاي اجتماعي و انحرافات ضروري است عوامل و ابزار تربيت مورد توجه قرار گيرند و خواسته‌ها از آن طريق القا شوند که در اين راه خانواده، مدرسه و اجتماع نقش اساسي بر عهده دارند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 545925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =