معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی استان همدان با بیان اینکه برآورد می‌شود بیش از 400 هزار تن محصول جو در استان تولید شود، گفت: آمار 380 هزار تن جو تولیدی در سامانه فروش در بورس محصولات کشاورزی وارد شده است.

به گزارش خبر آنلاین از همدان ؛ شهرام پرورش، معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کساورزی استان طی گفتگویی با اعلام مطلب فوق با اشاره به اینکه برای عرضه جو تولیدی کشاورزان در بورس محصولات کشاورزی برنامه‌ریزی لازم به عمل آمده است، افزود: در سال زراعی‌جاری شرکت پشتیبانی امور دام با مباشرت سازمان تعاونی روستایی اقدام به دریافت و نگهداری محصول جو کشاورزان و سپس عرضه آن در بورس محصولات کشاورزی می‌کند.

وی گفت: پس از فروش محصول جو در بورس و کسر هزینه‌های انبارداری و بورس، پول کشاورزان جوکار در شماره حساب اعلامی آنان واریز می‌شود.


پرورش تصریح کرد: برای ساماندهی این عملیات دو سامانه اینترنتی در سازمان جهادکشاورزی و شرکت پشتیبانی امور دام طراحی و اطلاعات بهره‌برداران و برآورد محصول جو تولیدی وارد شده است.

وی عنوان کرد: پس از آغاز برداشت جو کشاورزان با دریافت معرفی‌نامه از مراکز جهادکشاورزی به نمایندگان جمع‌آوری محصول جو مراجعه کرده و محصول خود را در آن نمایندگی‌ها به امانت می‌گذارند تا برای عرضه در بورس نگهداری شود.

معاون بهبود تولیدات گیاهی استان به هماهنگی انجام شده با 9 عامل جمع‌آوری جو در شهرستان‌ها اشاره و اضافه کرد: در هر شهرستان یک عامل و در شهرستان همدان 2 عامل جمع‌آوری برای این کار تعیین شده است.

وی تصریح کرد: برآورد شده است بیش از 400 هزار تن جو در استان تولید شود که تا کنون 380 هزار تن جوی تولیدی بهره‌برداران وارد سامانه عرضه جو در بورس محصولات کشاورزی شده است.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 545998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =