۰ نفر
۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۲:۱۰
400 واحد عرضه گوشی تلفن همراه در همدان

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری همدان گفت: برای پیشگیری از قاچاق کالا باید کالاهای تولید داخل با قیمت و کیفیت مناسب در صنوف عرضه شود.

به گزارش خبر آنلاین از همدان ؛ محمد ابراهیم الهی تبار، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری همدان که در کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان همدان سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: بازار عمده، فروش و مصرف کالا در شهریور ماه است بنابراین باید با رویکرد تقویت تولیدات داخل در بخش پوشاک، لوازم التحریر، کیف و کفش و دیگر تولیدات در این ایام به مصرف کنندگان عرضه شود.

وی خاطرنشان کرد: نهادهای مسئول علاوه بر مقابله با عرضه و توزیع کالاهای خارجی باید با برنامه ریزی مناسب کاری کنند که تنها کالاهای تولید داخل کشور عرضه شود.

معاون استاندار همدان تصریح کرد: با توجه به سهم لوازم التحریر در سبد خانوارها باید این لوازم با شخصتهای کارتونی داخلی عرضه شوند.

الهی تبار در ارتباط با نحوه مقابله با قاچاق تلفن همراه نیز گفت: 400 واحد عرضه تلفن همراه در استان وجود دارد که می توان با برگزاری نشست و دوره آموزشی ، آنها را نسبت به تبعات منفی عرضه کالای قاچاق آگاه کرد.

وی تاکید کرد: به جای برخورد با افراد خرده پا باید توان خود را صرف برخورد با قاچاقچیان کلان کرد چون هزینه اجتماعی کمتر و تبعات مثبت بیشتری دارد.

علیرضا غفوری، معاون صدا و سیمای مرکز همدان نیز گفت: با توجه به نامگذاری امسال به اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، طبق دستورالعمل این سازمان، برنامه های ویژه ای در این زمینه در حال تولید است.

وی افزود: گزارشگران مرکز صدا و سیما بدون دریافت وجهی در کارگاههای تولیدی کوچک و بزرگ دارای مشکل حضور یافته و علاوه بر تولید گزارش ختی برند کارخانه را نیز نمایش می دهند.

وی یاد آور شد: بیشتر شرکتهای تولیدی استان فاقد برند بوده که می توانند شرکتها دسته جمعی با انتخاب یک برند در بحث تولید و صادرات اقدام کنند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 546108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =