با صرف اعتباری 900 میلیون ریالی؛ عملیات پیاده روسازی در برخی معابر منطقه 5 کرج اجرایی شد

از اتمام عملیات پیاده رو سازی خیابان اختر غربی و بازسازی پیاده رو ضلع شرقی چهارراه گلزار با صرف اعتبار 900 میلیون ریالی خبر داد.

 به گزارش خبرآملاین البرز و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، مرتضی شاه محمدی با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به عدم وجود پیاده رو حد فاصل ابتدای خیابان اخترغربی از بلوار الغدیر تا خیابان نرگس اجرای عملیات پیاده سازی این محل به عنوان ضرورتی مهم در دستور کار اداره عمران منطقه 5 شهرداری کرج قرار گرفت.

مدیر منطقه 5 شهرداری کرج بیان کرد: این عملیات با هدف ایمن سازی و تسهیل در تردد شهروندان اجرائی شد تا از سویی دیگر سیمای بصری سطح منطقه را نیز ارتقاء دهد.

شاه محمدی ادامه داد: عملیات پیاده رو سازی طرفین خیابان اخترغربی با پخش دو هزار و 500 تن آسفالت به طول هزار و 250 متر انجام شده است که هزینه ای بالغ بر 700 میلیون ریال را در برداشته است.

این مسئول گفت: همچنین عملیات بازسازی پیاده رو ضلع شرقی چهارراه گلزار با اجرای 500 متر مربع کفپوش بتنی و با اعتباری بالغ بر 200 میلیون ریال به اتمام رسیده است.

مدیر منطقه 5 شهرداری کرج در پایان یادآور شد: بازسازی پیاده رو نبش خیابان درختی، همسطح سازی خیابان حاتمی واقع در بلوار 45 متری گلشهر، حفر چاه جذبی و جمع آوری نهر روبروی بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس در بلوار هوشیار و همچنین جمع آوری پل فلزی قدیمی در بلوار هوشیارمقابل امامزاده محمد (ع) از دیگر اقدامات واحد عمران منطقه طی ماه اخیر می باشد.

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 546724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =